2015. szeptember 2., szerda

Első napok

A hétvége elég gyorsan elment. Szombaton konkrétan semmit nem csináltam, egyszerűen fáradt voltam még. :D A volt au pair pénteken megy haza így amíg Ő pakolta ki-be újra a cuccait addig lent voltam vele (ott ahol majd én fogok lenni péntektől) beszélgettünk sok hasznosat mondott meg filmeztünk. :)
Vasárnap délután elmentünk Hobokent kicsit megnézni. Van itt tényleg minden, ami kell, de 15-20 perc alatt New Yorkban vagyok. :)
Sosem ittam Bubble Tea-t ezért megkóstoltam. Az alján tápiókagyöngy van. A tea maga finom volt de a bogyók undorítóak… :D
Itt van a Carlo’s Bakery amit a TV-ből ismerhettek. Őrületes tortákat készítenek benne. nincsen lehetetlen. :) Az előző au pair elmondása alapján minden pénteken itt forgatnak és sokszor több sarokig áll a sor, csak hogy ehess valamit. :D Most nem volt sor, de bent tele volt majd máskor be is megyek.
Tegnap volt az első munkanap. Semmi különös nem volt reggeli, ebéd, vacsi készítéskor megmutatták mit-hogyan. Voltunk parkba, könyvtárba. Ma is majdnem ez volt csak könyvtár és vacsi nélkül mert apukánál alszik a lány. Itt volt az egyik unokatesó is így lekötötték egymást. Igazából ilyenkor mikor szünet van, egész nap dolgozni kell de nem vészes mert ugyanezt 3 (vagy több) gyerekkel már végigcsináltam sokban nem különböznek a dolgok. :D

Au pairként Amerikában "tanulnod" is kell - de semmi komoly. 75 óra vagy 6 kreditet kell teljesíteni. A család 500 dollárig támogat. Az egyszerűség kedvéért sokan angolra mennek és/vagy olyan kurzusra, ami utazós. Vagyis pl. pár nap agytágítás Washington DC-ről majd egy hétvégén el is utazunk oda. Egy ilyen 45 órát=4,5 kreditet ér. Legtöbb kurzus őszi/tavaszi kezdéssel van, téli időszak nagyon nincs.

Így minél előbb letudod ezt annál jobb alapon úgy terveztem, hogy a "nehezét" az angol kurzust (mert utazni élvezetesebb :D ) jó lenne már most elkezdeni szeptembertől. Egyik helyen már le is csúsztam a jelentkezésről, de van egy másik New Yorkban, oda megyek majd. Jövő szombattól 10 héten át 4 óra (=40 óra). Egyrészt tök jó, hogy ilyen hamar meglesz ez, másrészt azért is örülök, mert most hétvégenként amúgy is bemennék New Yorkba (van bőven látnivaló), így délelőtt kibírok ennyit utána pedig városnézés. :)

Tavasszal pedig utazós lesz. :) Igazából még most is beleférne, de pihenni is kell. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése