2015. augusztus 29., szombat

Amerikából jelentem

Augusztus 24.
Az utazás napja. Bécsbe kikísért a családom. Nem mondom, hogy könnyű volt az elválás, mert nem volt az. Amikor Londonba mentem vissza akkor mindig ott volt, hogy pár hónap és újból hazalátogatok, de jelentem minden oké itt velem! ;)

Repülőút
Szörnyű volt. Hosszú, unalmas és soha nem voltam olyan rosszul repülőn, mint most… (mellettem egy helyes amerikai srác ült ;)). Fájt a fejem és hányingerem volt többször is, de főleg leszálláskor. Már a kis hányós zacskót is megnéztem, de csak arra tudtam gondolni nem hányhatom el magamat az amerikai előtt. :D Na valahogy csak túléltem, leszálltunk aztán elég gyorsan átjöttem a bevándorlásin, meglett a bőröndöm is, majd bőröndellenőrzésnél várni kellett kicsit (enyémet nem nézték meg) és kint is voltam. Ja, a kaja jó volt és a kis takarómat eltettem. :D Említettem, hogy van egy másik lány aki ugyanezen a napon jött. Ő is Bécsből, de átszállással viszont 15 perc eltérés volt a gépünk leszállása közt. Szóval hamar megtaláltuk egymást, majd elintéztük a buszt, ami visz a hostelhez de 1 órát vártunk rá...





Orientáció
Megérkeztünk olyan 17:20 körül sok más lánnyal együtt, leraktuk a szobába a cuccainkat, majd mentünk vacsizni..Subway szendvicseket… nem pont erre vágytam, de ok…
Ezután pár lánnyal (spanyol, francia, olasz, columbiai) elmentünk a Central Parkba (hostel mellett volt) és az 5. sugárútra ami a világ legdrágább utcája. Beültünk kicsit a Rockefeller Centernél oda ahol télen korcsolyázni, most inni lehet.
kilátás a szoba ablakából
Rockefeller Center
Szent Patrik Katedrális
Rockefeller Center a hátunk mögött, télen itt van a korcsolypálya
Kedd, szerda, csütörtök. 8-12-ig, 1:30-6-ig nyomták nekünk hogyan bánjunk a gyerekekkel, miket kell tudni a különböző korosztályú gyerekeknek, elsősegély stb… Akik tartották jó arcok voltak így annyira nem volt dögunalom csak unalom. :D
Csütörtökön csoportokban előadás volt (nevetséges 5 perc). Mi a 6-8 éves korosztályt kaptuk, róluk mondtunk pár mondatot. Utána mindenki bemutatta az országot ahonnan jött és volt egy ismételten nevetséges vizsga is amin szinte mindent használhattál segítségként. :D
Kedd és csütörtök este Central Park és Times Square, szerdán pedig buszos túrára lehetett befizetni azon vettük részt. 

Kaja – elviselhető, de nem a hostelbe kaptuk hanem reggel-délben-este menni kellett érte 10 percet. Ami nem tűnik vészesnek, de mikor 1 órád van akkor semmi kedved sietni…Egyik este pizzázni mentünk inkább.

Lányok – spanyol, francia, olasz, német, columbiai, svéd, dán, kínai, brazil
Spanyolokkal jól kijöttem nagyon bírom őket, szobatársam aranyos francia volt, az olasz lányt is nagyon bírtam. Ők kb. annyi idősek voltak mint én kivéve a szobatársam. Aztán a németek ajj…szokás szerint csak a német beszéd ment..26-an voltak és 97%-ban 18 évesek… annyira fiatalok te atyaisten :D de még a fejük is.. és hozzájuk szólsz bambulnak meg megvannak illetődve…istenem… :D Volt viszont egy akivel nagyon jól kijöttünk de ő már 22 volt lehet ezért. :D
Orientáció helye


columbiai, spanyol, francia, olasz, magyar lányok
Nóri, mögöttünk franciák
Flatiron Building = Vasaló ház
Empire State Building
Madeline a német lány és Nóri


NYPD :)
Nóri

Nóri, Madeline


Reggeli műsor az abc-n

Kendra - német
Család
Tegnap jött anyuka felvenni nem sokkal 11 előtt. A lány nem jött mert annyira izgult. :D Elég dugós és Manhattan ezért kb. fél óra volt autóval Hoboken. De egyébként mondták, hogy tömegközlekedéssel 10 perc.
Még itt van a jelenlegi, au pair aki segítőkész, nagyon bírom. Addig a gyerek szobájában vagyok, amíg ő el nem megy, megmutatták a házat aztán ettünk. Egyszer csak betoppan apuka (elváltak, de ki-be jár mintha otthon lenne van kulcsa, hűtőből eszik-iszik :D) Ez mind nem baj sőt örülök, hogy ilyen jó maradt a kapcsolat. :D Amúgy nőnek van valakije :).
Anyukának délután dolgozni kellett addig mi (jelenlegi au pair, gyerek, apuka) autóval megnéztük Hobokent. Megmutatták a kilátást Manhattanre. Gyönyörű! Sötétben is látnom kell majd. :) Később elmentem anyukával vásárolni, hogy legyen minden, amit szeretek. Így most sok mindenem van :D
Átnéztük a szeptemberi „dolgozós” tervet, mert anyuka van amikor munka miatt utazik ilyenkor az apukánál alszik a gyerek. De nem csak akkor egyébként sokszor van nála. Hétvégén nincs munka, a heti órák száma pedig nevetségesen kevés, ami nekem szuper jó. Maximum 45 óra lehet, én 22-32 óra körül mozgok. Természetesen akkor több mikor beteg a lány vagy szünet van. A jövő hét az még elég sok lesz, mivel nincs suli de legalább itt van segítségnek a jelenlegi au pair. Este telefonon beszéltem a koordinátorommal majd jövő héten személyesen is fogunk.

u.i.: Manhattan bűze felbecsülhetetlen... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése