2015. szeptember 4., péntek

Utolsó napok a volt au pairrel

Az előző bejegyzést úgy fejeztem be, hogy pihenni is kell, majd tavasszal csinálok utazós kurzust. Hát ezt is most fogom mégiscsak. :D
Belegondolva, hogy most 10 héten át úgysem tudok egy „ott alvós” hétvégére elmenni sehova (mivel szombaton óráim vannak) ezért megnéztem mik a lehetőségek. Az egyetlen, ami nem ütközik sehogy sem az egy Washington DC kurzus. New Yorkban 3 vasárnap lesz 10-4-ig agytágítás (szept. 20, 27, és okt. 11) a túra pedig majd Nov. 21-22. Nem tudom hányan vannak rajtam kívül akik ilyen szupersebességgel csinálták meg a kellő órát vagy kreditet. :D Azonkívül, hogy letudom, azért örülök még neki, mert kicsit szocializálódom majd. Mivel ezek a kurzusok az au pairek körében népszerűek hátha lesz olyan akivel később többször tudok találkozni.

Szóval én mindkét kurzust a BMCC-n (Borough of Manhattan Community College) végzem majd el.
ESL kurzus:  40 óra   $290
DC kurzus: 45,5 óra  $349
Összesen: $639 (500-ig támogat a család) Szerencsés vagyok, mert az egészet kifizeti nekem az anyuka. Azt is mondta, ha tavasszal akarok még menni suliba akkor azt is fizeti. De szerintem ennyi elég lesz. :D
10 hét +1 utazós hétvége alatt meg is csináltam az órákat. :D Én nagyon örülök.

Kis infó az utazós kurzusról. A BMCC úgy csinálja ezt, hogy 3 napig bemész, hallgatod az uticél történetét, látványosságait blablabla…az utazást pedig a CULTURAL HI-WAYS cégen keresztül oldják meg. Ők indítanak utakat pár nagyobb városba. Ha kurzus nélkül csinálod, akkor nyilván olcsóbb (pl. DC kurzus nélkül: $209, kurzussal: $349) de kell a kredit/óraszám.
Lényeg a lényeg, hogy tavasszal szerintem utazáskor igénybe veszem majd őket főleg a Niagarás túrámhoz, hiszen a hétvégéim szabadok. :)

Szerdán parkoztunk, könyvtárba mentünk mindkettőt meglehetősen élvezte a lány, mert ma ott voltak a kis barátok is. :) Most egy új dologba kezdett anyuka, mégpedig, hogy házhoz jön heti egyszer a kaja úgy hogy minden hozzávalót hoznak meg leírást. Minden ki van mérve neked csak össze kell ütni a dogokat. :D Így, ezen a nap mi mást csináltam volna, mint hamburgert.
Ma nehezen indult a nap, mert a lány érzi, hogy holnap hazamegy a szeretett au paire. :) Próbáltuk megértetni a dolgokat meg minden aztán jókedvűen parkozás volt. Ebéd után elmentünk fagyizni (atyavilááág mekkora adagok) majd kicsi park ismét, utána medencézett a lány.
Holnap megy haza a volt au pair Dél-Afrikába. Nagyon bírom kár, hogy nem marad vagy nem egy másik családnál van. :D Elég hosszú útja lesz, Amszterdamban száll át ha jól emlékszem 27 óra utazás...
Sok érdekességet megtudtam a kultúrájáról de ami a legjobban tetszik az az, hogy náluk a környékbeli utcanevek tök jól vannak elnevezve. Például az a terület ahol ő lakik a csillagjegyek adják az utcaneveket. Emellett vannak pl. afrikai elnökök, kocsinevek, állatnevek. :)

Ma csirkés tacot csináltunk a tegnapi módszerrel. :D Egyszerű, gyors, finom volt. Most mindig jön majd szerdán a szállítmány így szerda-csütörtök este megvan az egyszerű vacsora. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése