2015. szeptember 26., szombat

Fáradt hétköznapok

Gondoltam írok egy gyors bejegyzést hétvége előtt. Bár hétvégén nagyrészt kurzuson leszek, konkrét tervem nincs eddig, hogy utána mit csinálok, több emberrel van megbeszélve, hogy összefutunk, aztán meglátjuk, mi jön össze. :) A héten hiperszuper fáradt voltam minden nap, de az okát nem tudom.
Szerdán nem volt suli a gyereknek, dolgoztam 10 órát, ami még mindig nem indokolja az egész hetet. :D Így néztem ki szerda reggel 7:07-kor és így örültem pontosan 10 órával később 17:07-kor. :D
Annyira mégsem volt vészes a szerda, délelőtt a lánnyal rendet raktunk az íróasztalán meg a polcán. Aztán 10:30 körül jött a kis barátnője játszani a nanny-ével (hogy kell ezt írni? :D). Szóval a nanny az nem au pair. Egyszerűsítve: nem lakik a családdal, kevesebbet dolgozik, több pénzt kap. Egy idősebb nő volt, amíg a lányok játszottak jól elbeszélgettünk.
Miután elmentek elvittem a lányt ebédelni a Johnny Rockets hamburgerező helyre. Tipikus olyan beülős, boxos amit filmekben látsz. Az egész országban van Johnny Rockets, az 50-es évek stílusával van berendezve a hely és szoktak énekelni, táncolni is a pincérek, de erről mi lemaradtunk. :) Nagyon egészséges ebéd volt. :D Utána ittunk milkshaket. A lány oreo-sat én pedig csokis mogyoróvajasat. Ohh édes istenem, aki a mogyoróvajat kitalálta tudta mit csinál. :D
Csütörtökön hajnalban érkezett haza üzleti útról anyuka, így nem találkozott a lánnyal, de szerencsére délután ő ment érte. Este meg élőben néztem a Grace Klinika és a Hogyan ússzunk meg egy gyilkosságot? új, évadkezdő epizódját. Ahh nekem ez nagy élmény, hogy nem kell rá várni másnap. :D A gond, hogy 10 percenként szünet van. :D Ja, és ezen a napon voltam 1 hónapos Amerikával. :)
szokásos reggeli induló
Pénteken találkoztam Daisy-vel (olasz), aztán mennie kellett a gyerekekért, de nekem volt még egy kis időm így kiültem arra a helyre olvasni, amit múltkor este fedeztünk fel. Tudjátok az a park, ami egy hatalmas stégen van kialakítva. Aztán menten is a lányért, a játszótéren jó sokat elvolt a barátaival így mikor hazaértünk indultunk is neki pizzázni. Két szelet után tele voltam. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése