2015. szeptember 10., csütörtök

Ünnepelünk

Hétfőn Labor Day=Munka ünnepe volt. Ünnepeljük a munka ünnepét egy kis munkával. :D Sajnos, Amerikában nem úgy van mint Angliában, itt nem kapjuk meg automatikusan az ilyen ünnepeket szabadnak. Persze ha szerencsés vagy akkor igen (ha nem is mindegyiket). No mindegy legalább csak 10-kor kezdtem mert apukánál aludt a lány. Kapott körömlakk szettet meg aranytetoválást, azzal elvoltunk egy darabig. Utána elmentünk a Targetbe (mint a Tesco - van minden) majd szokásos játszótér. Mire hazaértünk anyuka már nagyban készítette a paprikás csirkét nokedlivel. Mióta megkapta a pirospaprikát azóta csak ezt emlegette, hogy csinál. :D Szerencsére szeret jó kajákat enni és nem főz rosszul sem, finom lett bár nokedli kicsit kemény volt, meg hát szaggató nélkül baromi nagyok. :D
ennél többet ettem ;)
Kedden délelőtt eltengtünk-lengtünk, társasoztunk, kártyáztunk. Ebédet csináltam a lánynak délutánra terveztem a parkozást mert anyukának 2-7-ig konferenciahívása volt, így neki is nyugalmasabb volt.

Szerdán elérkezett az igazi ünnep, mert megkezdődött a suli. :D Most lett elsős a lány, úgyhogy nagy nap volt. :) Miután elvittük, végre elmentem bankszámlát nyitni. Hamar megvolt az ügyintéző meg jó arc volt. Elég közel voltam a kikötőhöz, úgyhogy elmentem megnézni a kilátást Manhattanre. :)
Empire State Building középen :)
Jobbra magasodik a One World Trade Center
Napközben végre volt időm futni is, már hiányzott :) majd megérkezett a vacsorához való szállítmány is.
szóval így érkezik két napra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése