2015. szeptember 7., hétfő

Búcsú, New York, shopping, pihi

Pénteken egyedül voltam a lánnyal, mivel a volt au pair készülődött, ide-oda ment. Nagyon jól megvoltunk ketten mert nem volt mindig a másikhoz való futkosás, hanem az volt amit én mondtam. :)
Délelőtt elmentünk a parkba ahol voltunk egy jó két órát. Játszott meg beszélgettünk - egy okos 6 évessel van dolgom. :) Utána könyvtárba és szó nélkül betartotta az előző napi ígéretét és elolvasott két könyvet. Egy idős nő oda is jött megdicsérni, hogy ilyen szépen olvas ugyanis hétfőn látta/hallotta, hogy 10 perc hisztizés után sikerült kézbe venni egy könyvet. Hát, velem pedig jönni fog könyvtárba és olvasni fog, jobb ha hozzászokik. :)
azt hiszem szeret azért engem :)
Ebéd után csinált egy kártyát búcsúzóul a volt au pairnek én meg nyomtattam neki egy képet róluk így beragaszthatta a belsejébe. :) Majd játszottunk. 3-kor jött el a búcsú ideje ami mindenkinek nehéz volt de a kislány ügyesen tartotta magát. Utána vigasztalni kellett egy kicsit de közösen társasoztunk egyet az anyukával minden jobb lett. Ezután elfoglaltam végre székhelyemet. :D Kipakoltam a ruháim meg rendezkedtem. Később elmentünk pizzázni (minden pénteken pizza est van). Finom és hatalmas pizza szeleteket ettünk (megj. magamnak: abba kell hagyni az ilyen ételeket!!).

Szombaton bementem New Yorkba. Vásárolni akartam de végül semmit nem találtam (hihetetlen de egyszerűen már a tömegtől kedvem sem volt keresgélni :D). Azért vettem egy kulcstartót mert az kellett és kinéztem magamnak már egy kapucnis New Yorkos pulcsit…istenem, de jól nézett ki de meleg volt és nem akartam cipelni. Végül a Times Square-t néztem meg nappali fényben. Sokkal kevesebb ember volt mint este és a piros lépcsők tetején üldögélve nagyon jó volt nézni a forgatagot. :) Aztán volt egy hely ahova, ha beálltál a kivetítő téged mutatott, nem hagyhattam ki! :)
 
piros lépcsőkön ;)
Ott vagyok! Sapkában felemelt kézzel! :D
Pret nyílik  a Times Square-n - a kép tesómnak mert Angliában itt dolgozik, meg magamnak mert imádom :D
Hazafelé elmentem Newport Centerbe.  Newport állomás csak 1 megállóra van Hobokentől ide könnyen eljutok kocsival vagy akár gyalog is (inkább kocsi :D). De mivel a városból jöttem ezért nem szálltam le, hanem továbbmentem eggyel. :)
Itt vettem magamnak hátizsákot, hajvasalót meg pár apróságot.
az új szerelmem a sok közül :D
ha a grimasz nem is változik, de legalább a hajam egyenes :D
Vasárnap sehova nem mentem. Gondoltam kimegyek Hobokenbe, hogy megnézzem a kilátást Manhattanre de őszintén semmi kedvem nem volt. Így inkább készítettem a terveket, hogy mit akarok majd megnézni New Yorkban, meg hova akarok eljutni stb. Alkottam is egy jó kis képet ez majd mindig előttem lesz (van amit tuti kihagytam :D). Ha ez mind nem is sikerül nem baj, de azért igyekszem, motiváció van! :) Csináltam pár képet a szobámról meg a nappali részemről, hogy lássátok. :)

 
Szóval ezzel telt a napom, közben az anyuka csinált nagyon finom vacsit, nekem is tálalt, adott hozzá egy kis bort. :) Ja, szerintem nem említettem, de kérdezte szeretem-e a bort meg milyet, mert akkor olyat rendel. Király mert szeretem a bort!
Hobokent tervezem „körbejárni” és elhozni nektek a látványosságokat, érdekességeket. Egy-kettőről tudok is és már fényképem is van, de majd egybe mutatom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése