2015. szeptember 20., vasárnap

Hétköznapi tevékenységek

Kedden délelőtt elment megcsinálni a Social Security számomat (kb mint a taj szám). Igazából ez már nem is kimondottan taj szám de már annyi mindenhez kell, hogy enélkül nem nagyon tudsz meglenni itt. Pl.: számlát a Bank of America-nál nyitottam oda nem kellett, de van bank, amelyik kéri, de kis ellentmondás, hogy amikor anyuka a nevemre akart kártyát rendelni az ő számlájával (ezt használom, mikor gyerekkel vagyok) akkor kell a számom. Illetve meg kell csinálnom a New Jersey jogsit ahhoz pedig elengedhetetlen. No, mindegy is reméljük, most már mindenem meglesz. ;) 45 perc alatt meg is voltam aztán raktam be pénzt a számlámra, mert megérkezett a bankkártyám és aktiválni kellett. :

Szerdán szabadidőmben házikat csináltam hétvégére. Szombaton angol, vasárnap Washington DC kurzus…Nem tudom elhinni, hogy házi feladatokat kell csinálnom 24 évesen :D miután lediplomáztam azt mondtam soha és soha többet nem tanulok! Ahhoz képest mindig van valami… :D és előttem van még a New Jersey jogsi, amire azt mondta a tanácsadóm, hogy az legnehezebb és ha megbukok elsőre ne vegyem a szívemre mert általában így szokott lenni és majd próbálom újra és annyiszor megyek amennyiszer akarok :D Biztató! :D
Persze most már élethosszig tartó tanulás a trend, de ajj annyi minden mást is csinálhatnék, tanultam eleget az életemben :D

Csütörtökön délelőtt futottam, utána találkoztam az egyik olasz lánnyal. Tök jó, hogy 2 hét különbséggel együtt jöttünk nagyon rendes leány. Délután mire hazaértem már anyuka is hazaérkezett az üzleti útról, (de elég sokat fog menni még november végéig) ennek örömére fel is vette a lányt suli után, aztán a gyerekszobában hárman kicsit rendezkedtünk majd elmentünk egy olasz étterembe vacsorázni ahol jól is laktam. A héten megérkezett anyuka új matraca egy hatalmas dobozban és a garázsban állt. Próbáltam a héten felvinni kevés sikerrel, anyuka is próbálta egyedül, szintén eredménytelenül. Végül ketten toltuk, húztuk-vontuk, pörgettük a lépcsőfokokon, de mire felértünk vele... :D Mondtam is neki, hogy megoldjuk mi férfi segítség nélkül is.

Pénteken sok dolgom nem volt napközben, anyuka vitte-hozta a gyereket suliba mert jövő héten ismét utazik így egy kis időt töltöttek együtt. Délután csináltam tejfölös-mustáros csirkét rizzsel, hogy hétvégén legyen egy kis ebéd velem mindkét nap a suliba. Így sokat spórolok mert nagyon drága New York. Anyuka is egyetért velem, hogy ne vegyek inkább ott kaját. :D Nekem igenis számít az a jó pár dollár, ha már megspórolhatom miért ne? Illetve idő sincs nagyon kifutni és venni valamit, akik ezt csinálják mindig késnek is :) Lesz még idő mikor költhetem másra azt a pénzt. :) Vacsira pizzát ettünk később meg elmentünk 4-en a Hudson folyópartjára. Kiültünk egy kis borral, tipikus piros poharakkal és élveztük Manhattan látványát. :) Aztán sétáltunk egyet a folyóparton, találtunk egy jó kis parkot ami a Hudson fölé van építve, játszótérrel kis kikötővel :) Volt ott egy panoráma távcső, amivel szépen lehetett látni az Empire State Buildinget ráadásul ingyenes volt. :) A távcső mögött pedig volt egy kis kör a stégen ahol lenézhettél a folyóra. :) 10 órakor megérkezett a biciklis rendőr, hogy zárják a parkot. Utána én haza is jöttem, mert szombaton korán kellett kelnem angolra, de mindenki más is a pihenést választotta.
sosem lehet megunni :)
 
csak sikerült lefényképezni a távcsőben :)
ez az a kis rész ahol a folyót nézheted :)
mexikói, vietnámi, olasz, magyar


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése