2015. december 2., szerda

Közeleg a karácsony

Egy gyors képes bejegyzés még Miami előtt, ahova a gépem holnap reggel 7:49-kor indul. ;) A lány elmúlt 2 nap nem ment suliba mert valamit nagyon elkapott, hányt egész vasárnap (anyukával együtt), hétfőn jól volt, de éjjel 2-5-ig hányt (pedig nem is evett) így maradt itthon keddre is (hallottam, ahogy futkosnak akkor már felkészítettem magam, hogy nem megy suliba).

Vasárnap a Macy'snél volt au pair találkozó a tanácsadóval. Csináltam pár képet bentről majd Edinával találkoztam.
Hétfőn a második csőtörés volt Hobokenben (1 héten belül). Első alkalommal nem is ihattunk vizet aztán kaptunk máshonnan. A második csőtörés az utcánk végén volt kb 50 méterre, jöttek is a TV-sek. Az ablakból néztem őket, ahogy 3 helyen mondja a riporter a kamerának, hogy mi történt. :D
New York Public Library - könyvtár karácsonyfája
Bryant Park - nem, sajnos nem volt az igazi a kürtös
Saks Fifth Avenue Christmas Light Show
Sajnos, nem sikerült felvennem az egészet...memóriagondok....legközelebb megyek felveszem meg majd messzebbről igyekszem. Érdemes megnézni a videót, nagyon szép és menő :)

Rockefeller Center angyalai és a hátul New York karácsonyfája, aminek fényeit 2-án kapcsolják be
NOVA - Flatiron Building-nél van ez az ideiglenes alkotás

Kis váltás a csőtöréssel:
NBC

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése