2015. december 24., csütörtök

Újra itt a szép karácsony...

...szikrázik minden hópihe száll! :) Egyik kedvencem :) https://www.youtube.com/watch?v=0nhso7DfMes

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
szinte mint egy angyal :D
----------------------------
Múlt szombaton Edinával mentünk el egy „kis” bevásárlóközpontba, de én nem vettem semmit!! :D Ettünk egyet a Shake Shack-ben, majd beültünk moziba, a Creed-et néztük. 
igen, azok nagyon egészséges kólák... :D
Mindenki nagy kedvence a Star Wars is megy most ugye (egyetlenegyet sem láttam – bocsi :D) és mivel Amerikában, a moziban nincs helyjegy hanem érkezési sorrend, a sok rajongó egy külön sorban vár/ül, hogy jó helyük legyen. :D Árulnak pár Star Wars-os cuccot is persze… hát ilyen menő ez kérem szépen. Én sajnos nem értem ekörül a felhajtást, de van pár dolog amit hasonlóan szeretek én is szóval a rajongás részét viszont megértem. :)
:D
Vasárnap végre valahára elmentem vezetni a nővel. Eddig kb. nem volt itthon mert utazott, ha igen akkor dolgozott New Yorkban vagy egész napos konferenciahívásai voltak stb… mindig csak hétvége lett volna jó. Én meg azt inkább távol a háztól töltöttem. :D Mindegy, most vasárnapra mondtam, hogy jó lesz. Igazából semmi extra, az automatát hamar megszoktam. Egyetlen pici probléma, hogy ez az autó egy hatalmas doboz, az utcák egyirányúak és mindkét oldalon autók állnak. Ez még oké, de a szépséges dolog a parkolás. Na, azóta már többször elvittem a kocsit, ami jó mert nem probléma, vihetem bárhova.

Hétfőn-kedden 12 órát dolgoztam, ma (szerdán) kevesebbet mert apuka később hozta vissza a gyereket hál isten és előbb is jött érte. :D Sütöttünk hétfőn mézeskalácsot azt élvezte. :)
öhm igen ilyen szépek lettek :) de finomak ;)
Azért 3 nap folyamat elviselni egy gyereket nem könnyű, de túléltem. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése