2015. december 19., szombat

Vissza a kerékvágásba

Szóval ott hagytam abba, hogy csütörtökön mikor hazaértem jórészt aludtam. De aznap megkaptam Muttikámtól a szeretetcsomagomat! Aztán kaptam még a hét folyamán drága keresztanyámtól, Ivettől, Briginyomtól, Flórcitól. Valamennyi karácsonyi és névnapi üdvözlet/ajándék. Nagyon örültem, sokat számítanak! :)
                                                     
Mikor hazaértem a karácsonyfánk már állt. Előző hétvégén díszítették fel. Nekem ez fura, de itt mindenki így nyomja. Megérkezett az én névre szóló karácsonyi zoknim, felakasztottuk a többi mellé, várhatjuk a Mikulást. Itt ugye ő hozza az ajándékokat. :) Nagyon jófejség volt ez a család részéről, nem tudtam róla és elég menőt választottak ki. ;)
néhány karácsonyi dísz :D
Ohh a lány pedig készített egy "könyvet" számomra. Az elején a szavak első betűje kiadja, hogy Barbie, mikor megtudta, hogy nincs "e" a végen teljesen összetört :D de mondtam neki, hogy így is tökéletes. Azért csinálta, hogy képeket nyomtassak ki Miamiból és akkor mindig emlékszem az utazásra. Ez nagyon cuki volt tőle, jó ötlet. :) Délután még az apuka is felhívott, hogy kikérdezzen milyen volt Miami. ;)
helyesírás majd biztos javul :D
Pénteken napközben jórészt beszéltem a barátaimmal és pihentem.  Érkezett egy új fotel a nappaliba, lábtartóval (egy új TV is még fekete péntekről), a régi fotel vasárnap lekerült az én részemre, most azt nagyon szeretem! ;)
Este sokáig dolgoztam (11:30) anyuka üzleti vacsin volt. Szóval a fürdés/vacsi után volt időnk és neki kezdtünk a "könyvnek" mert a lány szerette volna beragasztani a képeket. Fekvésig ezzel el is voltunk.

Szombaton fél 1-kor sikerült ki kelni az ágyból. De legalább végre ki pihentem magam. Konkrétan semmit nem csináltam, kellett az-az 1 nap. ;) 

Vasárnap el akartunk menni a következő helyre: The Museum of Feelings (Érzések Múzeuma). Ez egy ideiglenes kiállítás, Daisy előbb odaért egy másik olasz lánnyal (ugyanakkor jöttek ki) mint én, de úgy döntöttünk nem állunk be a sorba. Ugyanis olyan hosszú volt, hogy ilyet életembe nem láttam... 5 órás várakozást jelentett volna!
Daisy, Marta
Szóval változott a terv, elindultunk az Union Squarre. Közben megálltunk articsókás pizzát venni azt megettük a Washington Square Parkba. Onnan viszont nekem le kellett lépnem, mert 3-kor Au Pair tali volt... A Rockefeller Centernel. Hát semmi kedvem nem volt hozzá, egyrészt a nap közepén, másrészt tömegnyomor.
New York karácsonyfája. Hmm őszintén? Nem értem a felhajtást. Tényleg óriási, hatalmas!!!! De semmi különleges, csak rá van téve az a sok égő. Sajnálom, nekem nem jön be. Jobban tetszik a fény show amit két hete láttam.
Na, mindegy a 15 perces "tali" után indultam vissza az Union Squarre ismét összefutni Daisyekkel. Onnan mentünk metróval Brooklynba megnézni Dyker Heights utcát. Ami arról híres, hogy a házak őrült módjára fel vannak díszítve karácsonyra. Nem kispályások :D de inkább képek:
Ezután elindultunk vissza, a 34. utcán Daisy-vél beültünk még egy Starbucksos kávéra, a másik olasz lány, Marta pedig már tartott hazafelé. A kávé után mi is.
Hétfőn, kedden úgymond karácsonyi készületben voltam. Leveleket adtam fel meg megvettem az ajándékokat a családnak + a lány szülinapi ajándékát, ami dec. 31-én van.
A hét további részén nem történt semmi érdekes, úgyhogy majd jelentkezem.
Ohh hát dehogynem, majd elfelejtettem!!
1.5 hónapja jelentkeztem önkéntesnek a Heroes and Villains Fan Fest-re. Ez egy rajongói fesztivál ami a hősökről és gonosztevőkről szól. 2 napos esemény, ahol megjelenik több ismert sorozatszínész. - Sorozatfüggő vagyok. :D - Szóval jó páran jelen lesznek az Arrow, The Flash, Gotham sorozatból!
Hétfőn jött az e-mail, hogy kiválasztottak engem is!! Szóval január 23-24-én, szépen napi 6 órát önkénteskedem majd érzem jól magam! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése