2015. december 13., vasárnap

MIAMI ♥ 3-5. nap

3. nap: – péntek – dec. 4. – KEY WEST
"Keys" egy szigetcsoport, utunk során több ilyen "Key" településen mentünk. Abban különbözik a szigettől, hogy a sziget lehet hegyes, dombos míg a "key" teljesen lapos.
Szigetek között az óceánon keresztül vezető hídon jutunk el. Mellette pedig van még egy híd amit a hurrikán tett tönkre a 20. sz. elején. Key Westen van az USA legdélebbi pontja, ahonnan már csak 90 mérföld Kuba. Itt található Hamingway háza, ahol élt, kedvelt helye a Sloppy Joe’s Bar, ami a Duval Streeten található – ez kb. a főutca. Gyönyörű strandja van. És szerintem a többi látnivalót csak úgy "kialakították". :D Egyébként egy nagyon hangulatos település, imádnivaló házakkal (amik inkább nyaralóként funkcionálnak).

Reggel felkeltem már fél 6-kor, összeszedtem magam az indulásra. Gyönyörűen szakadt az eső… 7-kor megérkezett a busz, amire futva felpattantunk, természetesen a légkondi ment, reménykedve nálunk volt a törölközőnk hátha tudunk fürödni – ami nem jött össze, de takarónak jó volt a buszon. ;)
Szóval konkrétan semmit nem láttunk annyira esett. A túravezetőnk egy spanyol nő volt, aki spanyolul is elmondott mindig mindent (egyébként is mindenki beszélt ezen a nyelven), angolul pedig vicces volt, de teljesen jó értelemben annyit nevettem a mondatain. :D Első megállónk egy benzinkút, hogy vegyünk reggelit aztán mentünk tovább. Végre elállt az eső akkor láttuk is a hidat.
Megérkeztünk kaptunk 6 óra szabadidőt. Mielőtt nekiindultunk vettünk egy esőkabátot 6! dollárért – bár jó barátom lett a következő napokban. :D Szépen felkerestük a híres helyeket, szerencsénkre éppen amikor fénykép kellett nem esett, de volt amikor viszont annyira szakadt, hogy tető alá kellett állnunk. Megnéztük a strandot, ami nem volt olyan szép mint a képeken, elrontotta az idő. Aztán késői ebédnek a Sloppy Joe’s-ba mentünk, majd le is telt lassan a 6 óránk és indultunk vissza. Buszon aludtunk, 10 előtt értünk a hostelbe. Aztán úgy döntöttünk lemegyünk a lobbyba, még ha nem is megyünk buliba legalább iszunk egyet. ;)
Lilla, Patricia (német)
szegény kapott egy kis esőt :D
1 dollárosok ;)
Ohh, lettek új szobatársaink. 2 ausztriai egy német. Vicces volt a 2 ausztriai ismerte egymást de külön jöttek, nem tudták egymásról, hogy jönnek és erre egy szobába osztották őket. :D Az egyik Johanna pedig nem messze lakik tőlem Ausztriában (Baden mellett). Annyira jó fejek voltak, szerintem nagyon jó kis csapat jött össze erre a pár napra.

4. nap: – szombat – dec. 5. – EVERGLADES NEMZETI PARK
Felkeltünk időben, 8-ra lementünk reggelizni, 9 helyett pedig fél 10-kor indult is a busz (mindig a hostel elől). Kb 1 óra múlva meg is érkeztünk, a nemzeti parkba ahol reményeink szerint ha vízre szállunk akkor látunk pár krokit. Egyet láttunk csak. :( Ez egy olyan órás túra volt a vízen, majd egy aligátor show következett az kb. 15 perc  volt, utána pedig lehetett képet csinálni 10 dollárért egy kis krokival, és indultunk is vissza.
Maga ez a csónak túra nekem tetszett, élveztem, hogy milyen gyorsan megyünk a vízen, de az aligátor show sem volt rossz, az volt a bajom, hogy egy széken ülve kellett fognom a krokit egy fehér sátorban. Jobban örültem volna neki ha a háttér a természetes élővilág. -.-" Utána pedif már időnk sem maradt, hogy körülnézzek a szuvenír boltban vagy valami. Egyszerre mentünk – ez nem tetszett. :( Ebédre éppen visszaértünk.
Pihentünk a vacsoráig, hogy utána bírjuk a strapát a Story clubba. Elkészültünk, ezen a napon sör volt vodkás cucc helyett, így vettem magamnak egy nagy adag nagyon finom ízesített sört. :D Ami egyébként eléggé hat.. Partibusszal elsőnek egy bárba mentünk ahol 2 tequila volt 5 dollár. Ittunk fejenként 3-at, aztán gyalog indultunk a clubba ahol ismét VIP belépés volt. Útközben megkérdezte a hosteles gyerek, hogy németek vagyunk e. Hát nem tudom, szerintem a német nyelvet fel lehet ismerni. :D Közben megláttam két csávót a hostelból, fogalmam sincs sajnos, kik azok de 4-es, 5-ösnek hívtam őket. :D Jól néztek ki (Lilla szerint nem :D).
Ahogy azt hiszem a Lilla fogalmazott ezen a helyen nagyon bumm-bumm-bumm zene volt. :D Én szeretem az ilyen fajtát, de ez nekem is kicsit sok volt. Megjelent Rosa, a hostel nagyon jó fej női dolgozója, hogy kövessük. Mentünk fel az emeletre aztán ott még 2 kör ingyen piát kaptunk az egyik asztalnál. 3 körül indultunk aztán indultunk haza. Nekem nagyon fájt a lábam, levettem a cipőm, természetesen túlmentünk pár utcát és elkezdett esni. :D Visszaértünk a hostelbe ott találtam a szerdai brit gyereket beszéltem vele egy 5 percet. Olyan kis cuki akcentusa volt. :D

5. nap: – vasárnap – dec. 6.
Reggel már fél 7-kor felkeltem annyira hideg volt a szobában, gyorsan vettem egy forró zuhanyt, felöltöztem majd kicsit vissza az ágyba aztán lementünk reggelizni. Délelőtt elsétáltunk egészen a South Pointe Park-ig. Láttunk jet ski-zőket, kisebb, nagyobb yachtokat. Egy szép kis kör után visszamentünk a hostelbe, délután pedig a parta mentünk ki kicsit. Ugye fürdés esélytelen…
alig látni de: life is beautiful :D

Vacsira visszaértünk majd elkezdtünk készülődni az esti buliba, ami az elég híres Nikki Beachre vezetett. Előtte ingyen ital ismét. Odaértünk, első 2 emberbe akibe belefutottunk az két magyar srác. Valami tréningre jöttek de előtte Miamiba voltak 3 napot. Mi más lett volna, minthogy esett az eső, így kint nem tudtunk maradni, de nem is baj mentünk be táncolni. Nagyon jó zene volt bár a lányok hamar leléptek, de mi Lillával bírtuk. Az 5-ös számú helyes gyerek megkérdezte honnan jöttem, de azt már elfelejtettem, hogy én is megkérdezzem őt, így maradt titok ez. :D Volt a buliba egy hatalmas menő robot, ami többször bejött táncolni közénk. 3-kor aztán egyre kevesebb lett a nép meg a zene se volt már olyan így hazaindultunk az Ocean Drive-on.
Johanna, imádtam - ő lakik közel hozzám és Sopronban szokta a körmeit csináltatni :D tudom fontos infó
Legjobb szobatársak: Marie (német), Manuela (osztrák), én, Lilla, Johanna (osztrák)
Nikki Beach
Videóban: strand, eső, airboat, kroki meg a robot. ;)

2 megjegyzés:

  1. Én tuc-tuc zenének hívom. :D Valamelyik lány, talán Johanna mondta bumm-bummnak. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh sorry :D csak arra emlékeztem a Kenneth mondta már a végén, de azt hittem tőled vette :D

      Törlés