2015. december 12., szombat

MIAMI ♥ 1-2. nap

Életem egyik legjobb nyaralásán vagyok túl. MINDENKINEK látni, érezni kell egyszer Miamit!!! Annak ellenére, hogy konkrétan 70%-ban esett az eső (értsd: szakadt és ezek nem 5 perces viharok voltak)

♥ IMÁDTAM!!! ♥ MIAMI 2015 ♥

1. nap – szerda – dec. 2.
Előző este anyuka mondta használjam az über-ét (aki nem tudja az über A-ból B-be való fuvarozási forma, mint a taxi, csak jóval olcsóbb) hogy kimenjek a reptérre reggel. 20 dollár körül van szóval nagyon nem kellett győzködni. :D Szóval reggel 5 után indultam is. 20 perc alatt kint voltam, feladtam a bőröndöm aztán elég sokat várakoztam az ellenőrzési pontnál – esküszöm Pozsonyban több ilyen átvizsgáló pont van mint itt New Yorkban – na mindegy kivártam a sorom majd kb. neteztem a gép indulásáig.
3 órával később, miután felvettem a bőröndöm találkoztam Lilla kolleginával. Ő jóval előbb odaért már szegény. :D Reptéren fel kellett mennünk a 3. emeletre, ahol egy vonat féle elvitt a buszpályaudvarra, ahonnan a 150-es busszal szépen elzötyögtünk a hotelig, valamikor 2 előtt értünk oda, szoba csak 3-tól, addig elmentünk gyorsan a Subwaybe.
Amíg vártunk, hogy bejelentkezzünk, leraktuk a csomagjainkat, elmentünk pénzt felvenni, mert ha kártyával fizetsz, akkor +5%-ot rátesznek. Aztán megláttam, két dolgot:
  • Martin Garrix lesz a LIV-ben
  • Szépszemű ott dolgozó egyént :D (utólag kiderült, hogy John a neve, de nekem maradt szépszemű  - és direkt egybe :D)
Legelsőnek Garrix-től jöttem lázba. Egyszerűen imádom, amit csinál, imádom emberileg (nyilván amennyire ismerem). :D Hallottam, hogy 40 dollár a belépő erre, volt egy másik parti is, amire csak $20. Lilla rákérdezett egy kis akcióra de a szépszemű azt mondta máskor megoldható de ezért az árért is úgy harcoltak. Subwayben átbeszéltük, én nagyon menni akartam Garrixre, Lilla a LIV-be szóval, ha kiadunk 20 dollárt egy bulira, akkor már +20 és kapunk Martin Garrixet és LIV-t akkor miért ne mennénk??

Mikor végre megkaptuk a kulcsokat akkor, szépszeműnek jeleztük, hogy csatlakoznánk.
Felmentünk a szobába, letettük a cuccokat aztán elindultunk az óceánpartra. Sétáltunk egy hosszat felfelé majd vissza, 6-kor pedig jött a vacsi. Gyorsan el is mondom, hogy reggeli-ebéd-vacsi volt mindig és egy hostelhez képest abszolút nem rossz!! Az más kérdés a végére már bajom lett a rizstől és a hozzá járó kétfajta hústól, meg salátától :D de tényleg ennyi pénzért 3x kaját nem tudom hol vagy milyet kaphatok egy hostelben. Kávé is volt ebéd utánig végig! :D

Amíg vártunk odajött egy lány, Patricia (német) megkérdezni a wi-fi jelszót meg utána a kajarendszert. :D Ez a két dolog mindig összehozza az embereket… :D Épp aznap érkezett Ő is előtte, 3 napig a Bahamákon volt. Au pair, de 21 alatti így nem tudott velünk partiba jönni. Viszont jött velünk Key Westre és Evergladesbe.

Kitérő: Parti minden este! Van, amikor ki kell öltözni, van amikor nem. A clubbokba VIP belépés van, vagyis mindig kikerültük a sort vagy hátulról mentünk. :D Befizetsz 15-20 dollárt és mielőtt indulnánk a partibusszal előtte van egy 1-1,5 óránk inni valami vodkás cuccot vagy sört lent a lobbyba. :D Utána a club előtt még bejöhet egy bár. A személyzet általában ebéd és vacsorakor lejön az étkezőbe és kikürtöli nekünk az esti buli tervet, de egyébként az egész hostelben ki van plakátolva. Ilyen alkalomkor mondta a szépszeműm hétfőn: Ha 21 alatt vagy, keress meg és meglátjuk, mit tehetünk. :D Ezen a napon semmi komolyabb club nem volt szóval gondolom megoldható valamikor a 21 év alatti dolog.

Szóval vacsi után már beszéltünk kicsit a szobatársakkal is. Egy német, egy angol és egy holland lány, utóbbi kivételével jófejek voltak. Összekészültünk a partiba, természetesen a légkondi nem működött majd megsültem… Lementünk ittuk a vodkás cuccot, majd jött a partibusz és elvitt minket a LIV-be. 11:45 körül voltunk bent, elég puccos hely mit ne mondjak. Meg találtuk a helyünket fent, ahonnan lehetett látni a színpadot. Közben páran odajöttek főként a hostelből, köztük egy kis british gyerek Londonból, akinek olyan cuki akcentusa volt. :D Fél 2 felé elkezdtem kiabálni a Lillának, hogy ott van Garrix!!! Látom még nem játszik de látom és olyan cuki!! Aztán elkezdett játszani, és nem egy fel órás valamit, hanem nyomta több órán keresztül! IMÁDTAM!! Már itt tudtam, hogy imádni fogom Miamit. Azt gondoltam, hogy egyszer eljutok Garrixre de, hogy ezt Miamiban teszem meg egy elég nívós helyen. Aww, meghaltam az örömtől, lábaim meg az ugrálástól :D Valamikor 4-kor überrel visszamentünk a hostelbe. (Sokkal olcsóbb az über ott mint itt Jerseyben!!!)
Ocean Drive
Lilla és Nicole az angol lány
LIV
Martin Garrix
amit fognak az a lila olyant természetesen elhoztam egyet :D
2. nap – csütörtök – dec. 3.
Reggel lekéstük a reggelit, de aztán összeszedtük magunkat ebédre, majd utána elindultunk a strandra, amit milyen jól tettünk! Ezen az egy napon tudtunk fürödni! :D Azt hittem olyan barnán jövök vissza, hogy megirigyel Hoboken népe….
Vacsi előtt lefoglaltuk a túráinkat a hostellel szemben lévő irodában. Kaptunk „kedvezményt”. Azért az idézőjel, mert egyértelmű, hogy mindig van kedvezmény. :D Szóval Key West ($69) Everglades ($55) de mivel egyszerre lefoglaltuk a kettőt így 84 dollár volt. Micsoda akcióóó. :D Hogy fokozzuk, úriemberünk ajánlata, hogy a Miami túrára ($40) és hajó túrára ($40) együtt elég fizetnünk 20 dollárt. Micsoda akcióóó. :D
Ezen a napon bár féleségbe mentek a hostelből, oda mi nem akartunk, azért sem mert reggel 6:45-kor indultunk Key Westre másnap. Ezért inkább elmentünk az Ocean Drive-ra inni egy kis koktélt meg enni valamit. :D Ohh és persze itt kezdődött, hogy szakadt az eső egész este rendesen.
Miami Vice

Videó jórészt Garrixről, kicsit a partibuszról, amiről sikerült felvenni a legnyugisabb részt. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése