2015. október 31., szombat

Hurrá, nyaralunk!

December 2-10
Szóval, beszélgettük, beszélgettük, összejön együtt, nem jön össze együtt. Aztán a végeredmény, hogy Lilla kolleginával már biztosan együtt fogjuk élvezni Florida melegét és hangulatát! Nagyon várom! :)
A hostelt lefoglaltam már. A repülőjeggyel meg olyan szerencsém van, hogy anyuka mondta még pár hete, hogy egy utat ő fizet nekem amikor utazok. Meg is lepődtem akkor, hogy hogy-hogy, miért? Aztán annyit mondott, hogy az előzőeknek is fizetett, mert tudja, hogy nekünk ez sok segítség. Hát tényleg az. :) Nem mondom, hogy egyébként nem tudnám kifizetni, mert viszonylag itteni szemmel nézve "okés" a jegyek ára. De nem szerénykedhetek azzal, hogy nem örülök neki, hiszen rengeteget spórolok vele (főleg au pairként minden cent számít) és nagyra értékelem azt, hogy ilyen rendes. Szóval már kinéztük, a járatokat csak még nem fogaltunk, de mondta, hogy nyugodtan foglaljam a hostelt. Szóval kész. :D

Kicsit a hetemről:
Hétfőn a lány lázas volt, itthon maradt, ahhoz képest, hogy egész nap ügyeletben voltam nem volt vészes.
Szerdán zuhogott az eső. Azt is mondhatnám az angolul tudóknak: „It’s raining cats and dogs”. (Ezt a kifejezést nemrég tanultam, eddig nem ismertem :D) „Esik, mintha dázsából öntenék” – mondja az internet. Naná ezen a napon mentünk el Daisyvel vásárolni. A vonatig elmenni nem volt baj, nem esett. Hazafelé viszont rendesen eláztam, esernyőm sem volt. Majd másodszor akkor, amikor a lányért mentem iskolába hiába volt esernyőm. :D

Ennyi, holnap hétvééége! :)

2 megjegyzés: