2015. október 24., szombat

Péééntek

Éppen a parkban ülök, a lány próbálja felhúzni magát valamilyen mászón, tele van gyerekekkel a park (meglepő tudom) némelyik aranyos, némelyik meg...hát, annyira nem. :D Mivel múlt hétvégén hideg volt és egyedül voltam otthon (így a fűtést sem tudtam bekapcsolni) ennek örömére kicsit megfáztam. Hétfőn el is mentem venni sapkát meg sálat. Lekaptam egy Snickers-t is a polcról utána láttam, hogy ezeknek is egyik fele most tulajdonságokkal vannak felruházva "Ki vagy te, ha éhes vagy?" címszó alatt. Sikerült olyat vennem, amire az van írva, hogy álmos. :D nem teljesen igaz, mert álmos mindig vagyok, amikor éhes akkor pedig inkább tanácstalan :D 
Hétfőn este jött haza anyuka a kis nyaralásáról Puerto Ricoból, addig, amíg vártunk a lány csinált egy névtáblát az ajtómra.
Fényképeztem a lány kérésére pár halloweeni díszítést, esküszöm, az amerikaiak túlzásba tudnak esni. :D
Tegnap beszéltem az angliai gyerekeimmel, olyan kis édesek nekem még mindig. :)
A jó hír nekem, hogy végre hétvége, valaki másnak pedig, hogy megjött a gólya:

2 megjegyzés:

  1. szerintem király ahogy Halloweeneznek! :D jó hát, kicsit tényleg túlzás olykor, de hát ez Amerika végül is... :) én szeretem, szerintem hangulatos... :)
    van valami terv Halloweenra?

    VálaszTörlés
  2. Ohh amúgy nagyon bejön csak néha lesek miket ki nem találnak :D halloween a kedvenc amerikai ünnepem :D konkrét terv még nincs csak elképzelés, de a jelmezem már megvan (semmi extra) :D

    VálaszTörlés