2015. október 5., hétfő

Nyugis napok

Szerda este a Gyilkos elmék 11. évad kezdőepizódját néztem. Kaptam egy levelet, drága Brigimtől Bécsből, aminek nagyon de nagyon örültem.
Csütörtökön anyuka szert tett egy kis cupcake adagra. Szerintem ennek nincs magyar neve így bemásolom amit a wikipédia mond, mivel tudom, hogy miután anyu elolvassa megkérdezi, hogy mi az a cupcake és miért nem írom magyarul (utána meg, hogy mi az a wikipédia :D).
Pénteken szakadt az eső, igazából már csütörtökön elkezdte, de szerencsére a hurrikán mire ideért (hétvégén) 4-es fokozatról lement 1-esre. Rossz idő volt kint, nekem volt időm bent, ezért csináltam finom rakott krumplit.
Szombaton suli után vettem egy gumicsizmát meg egy átmeneti kabátot, mert az sem volt. Anyuka egy kis esernyő helyett adott egy hatalmasat ami alá 3 ember is elfér mondván "EZ már esernyő". :D Végül is Daisy-vel ketten használtuk, szóval jól jött. Ezen a napon már elég durván fújt a szél azt hittem leviszi a fejem. :D Amúgy az angolon tök sok hasznos dolgot tudtam meg az elöljárószavak használatával kapcsolatban. Sokat már ugye alapból tudunk illetve így tanultuk a suliban. De érdekes micsoda fura szabályok vannak a használatukra (és mennyi!). :D Aki tudta eddig annak tök jó, de nekem ezt így soha egy tanár nem magyarázta el pl., hogy mi a különbség a tömegközlekedési eszközökkel mikor in mikor on. :D vagy, hogy az időpontoknál, helyszíneknél elég egyszerű mikor in, on vagy at. Ebbe sosem gondoltam bele mindig csak automatikusan használtam. A tanárunkat meg nagyon szeretem. Mindent értelmesen magyaráz és jó fej. :)
Vasárnap nem volt suli ezért úgy döntöttem lusta napot tartok. Akkor kelek végre amikor akarok és pihenek addig amíg a havi au pair találkozómra nem megyek. Pihenést egy kis futást és torna törte meg, de az egész nap olyan jó volt csak úgy lenni. :)
Nálunk már közeledik a Halloween.
Most éppen az angliai X Faktort nézem és rájöttem, hogy hiányzik a brit akcentus és Simon az örök kedvenc. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése