2015. október 13., kedd

7. hetem Amerikában

Hétköznapokon semmi különös nem volt így csak pár képet mutatok.
Daisy-vel :)
Amíg a gyerek játszik a parkban hasznosan töltöm az időmet
Szombaton reggel elmentem korán a suliba úgy volt, hogy Daisy-vel találkozom az állomásnál, de nem jött mert reggel kapott egy emailt, hogy nem lesz órája, így egyedül utaztam. Nagyon sokan voltak a vonaton főleg mivel csütörtöktől vasárnapig Comic Con volt New Yorkban. Rengeteg Batman, Superman, Flash, Zombi utazott velünk. :D Sajnos itt New Yorkban eléggé szokásos az, hogy a vonat/metró nem működik, mindig valami probléma illetve a menetrend mindig más hétköznap/szombat/vasárnap. Szombat reggel is valami baj volt az én vonalammal, így késtem is egy kicsit az óráról. Erről jut eszembe még a múltkor mikor későn jöttem haza New Yorkból a metrónál 2 méretes patkányt láttam. :D Mint a filmekben. :D
Suli után el akartam menni a Battery parkba (kb 5 perc gyalog) olyan szép idő volt és gondoltam elmegyek az ingyenes komppal, ami közel megy a Szabadság-szoborhoz és Manhattan is szépen látható. Megkérdeztem a török lányokat, hogy akarnak e velem jönni... De nem, mert ők a Central Parkba akarnak menni. Oké nem gond, gondolkodtam mit csináljak… Végül úgy döntöttem elmegyek a lányokkal, mert társaságban mégis csak jobb nem? Rossz döntés volt… Konkrétan semmi bajom nincsen a lányokkal de suliban elég, odaértünk a parkba (40 perc) megtaláltuk a tavat, ahol csónakázni is lehet ott van egy szép híd, jó kilátás, szép volt az idő csináltunk is pár képet. Itt véget is ért a lányok érdeklődési köre pár előtt szelfi után. Mentünk tovább, mivel közel van, megmutattam nekik hol van az Alice Csodaországban szobor, az egyikük akart egy fényképet, de mivel sok volt a gyerek ezért nem… Hát mondtam neki, hogy ő a nap lúzere, ha csak ennyi a baja, hogy mások is vannak a képen… :D (4 gyerek) Gondoltam szép az idő mi lenne, ha kicsit csak úgy lennénk a parkban élveznénk a napsütést de nem… Megnéztem volna a John Lennon emlékhelyét is…Mikor mentünk tovább volt ott egy nagy szökőkút (sajnos fogalmam sincs mi meg, hogy mert egyszerűen nem nézhettem meg semmit mert menni akartak) MIÉÉÉÉÉRT keveredek össze ilyenekkel? Persze, gondolhatjátok, hogy miért nem hagytam ott őket de nem egyszerű mikor itt vagy és barátokra "vadászol" oké? De én a kiakadás szélén voltam… Ráadásul sokszor törökül beszéltek… pedig az egyik mondja, hogy neki is volt ilyen élménye mikor semmit sem értett ezért próbál csak angolul… elég rosszul csinálja… Aztán még jött az értelmetlen csajos csacsogás… Istenem miért büntetsz? De komolyan?
Közben a lányok rájöttek, hogy enni vagy inni akarnak. Ahh nem is akarom részletezni nagyon gázak voltak…10 percig, 4 irányba indultunk el hatszor mert nem tudták értelmezni a térképet…Itt kijelentettem, hogy csajok én megyek haza. De aztán mondták, hogy ne, most megvan a hely. Ok. Francia étterem… Mondtam nekik ez nagyon drága lesz, ők nem dehogy… Aha kinek volt igaza szerintetek? Jajj erőm sincs leírni gáz olt ismét és persze nem ettek semmit.  Végül 1 óra elteltével kikötöttünk egy Starbucksban. -.-" Mondtam leülök, én nem veszek semmit főleg, hogy mindjárt otthon vagyok erre egyik hozott nekem lattet. Hát jó, ennyit megérdemlek köszipuszipacsi.
Konkrétan egy napom kárba ment…még az is hasznosabb volt amikor itthon maradtam vasárnap. Úgyhogy leszarok mindenkit, legközelebb majd a magam útját járom, illetve szerencsére vannak kivételek. De például elmennék Philadelphiaba. Mindenki csak nyommog a végén még elmegyek magam. Jó társasággal menni, de szeretek én egyedül is és akkor majd úgy haladok ahogy akarok.
Na mindegy kávé után elváltak útjaink, jöttem haza közben átmenten a koreai részen ami nem nagy a 32. utca 5-6 sugárútnál van. Itthon ettem valami jóféle vacsorát anyukával meg az új barátjával, ittunk kis bort beszélgettünk aztán nagyon hamar el is aludtam.
 
 
 
 
 
Vasárnap volt az utolsó DC-s órám. Erre mindenkinek készíteni kellett egy saját emlékművet és elmondani miért ezt csinálta meg kinek, hol helyeznénk el blabla. Tanárunk utalt rá, hogy süteményből is lehet csinálni, mert azt mindenki szereti :D Így sokan abból csináltak szóval a desszert ebéd után megvolt.
Óra után 3 német lány (velük voltam mindig egy csoportban) a Central Parkba akart menni, én jeleztem, hogy sajnos nem érek rá. Őszintén nem akartam újból átélni azt, amit előző nap. :D Bár annyi különbség van, hogy beszélve velük őket sok minden érdekli és ahhoz képest, hogy németek általában angolul beszélnek ha ott vagyok. Elindultam haza, a Times Square útba esett lőttem pár képet majd Daisy-vel találkoztam a megállónál. Hobokonbe érve a Carlo’s Bakery-be szeretett volna menni, de tele volt a hely így indultunk haza.
 
 
 
Hétfőn Columbus Day volt (1492. október 12-én fedezte fel Kolumbusz Kristóf az újvilágot). Szóval ünnepnap (nekem nem), suli zárva. Egész nap dolgoztam, de nem volt vészes lejött a felső szomszéd gyerek utána pedig hamar eltelt a nap és szerencsére 7 helyett 4:30-kor már apuka jött a gyerekért, anyuka meg elutazott majd szerdán tér vissza.

Tudtátok, hogy címet adni a bejegyzésnek milyen szar? :D

2 megjegyzés:

  1. Szia Barbi! Szuperek a képek! ;)

    (Igen, a címadás sokszor nehezebb, mint magát a posztot megírni :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!! :) Köszi! Örülök, hogy "régi arcok" is nézik a blogot! ;)
      Címadás a legjobb móka :D

      Törlés