2015. november 20., péntek

Változás, alig munka, utazás

Át akartam változtatni valamit a blogon, ez annyira jól sikerült, hogy eltüntettem minden eddigi beállítást... így totál új formában tudtam visszahozni. :D Amúgy is kiakasztó ez a blogger rendszer, mert hihetetlen, hogy beállítok valamit és mégsem úgy jeleníti meg.

Ahogy nézem, a legutóbbi bejegyzésemet elég sokan nyitották meg rövid időn belül a többihez képest. Nem tudom, cím alapján lehet valami másra gondoltatok pedig nem akartam hatásvadász lenni. De hát, örülök, hogy mindenkit ez érdekel a legjobban. :D

A héten alig dolgoztam. Még dolgozásnak sem hívnám, amikor a lányt csak fel kell vennem a suliból és hazahozni, aztán apuka 1 percen belül el is viszi. Mivel anyuka egész héten nem volt itthon (még most sincs) ezért egyik reggel sem dolgoztam (ja, de igen hétfő reggel). Összesen pár óránál többet nem teljesítettem a héten. Tudom, nehéz ügy, de azért nem minden hetem ilyen. :)

Egyébként meg néha azon gondolkodom, ők mit gondolnak, hogy alig dolgozom. :D Felőlem maradhatna este 7-ig a lány, de mit csináljak ha apuka mindig elviszi előbb... Amúgy meg emiatt napokig ugyanazon a koszton élek felváltva. :D Mivel anyuka hétvégén 2 féle kaját csinál vagy rendel, ezért azok elpusztítása hétfő-kedd a lánynak meg nekem (mert legtöbbször anyuka nincs itthon).
De megvan a terv a többi napra is, hogy mit kell adnom, legtöbbször a fagyasztóból kell elővennem a dolgokat. Soha nem tudom, hogy apuka betoppan előbb vagy nem ezért mindig elő is veszem és felolvasztom a húst, mivel a lány finnyás és nem enné meg azt szerdán, ami hétfőre/keddre volt írva (holott semmi baja ugye). Ne adja ég egyszer nem jönne apuka "időben" akkor ott állnék kaja nélkül, aztán nekiállna hisztizni a gyerek.. Ezért olvasztom fel őket mindig, de amikor a lány nem eszik otthon vacsit, akkor minden rám marad, én pedig jó magyar módjára nem akarom kidobni őket, mert az pazarlás.

Jövő hét szerdán nem lesz suli, akkor egész nap a lánnyal vagyok. Aztán csütörtök-péntek szabadnap a hétvégével együtt. Csütörtökön majd Hálaadáskor a családdal elmegyek az anyuka tesójához. Aztán amúgy semmi terv, mert vasárnap az egészbe belerondít a havi au pair találkozó, ami általában 10-30 perces. Nagyon idegesítő ilyenért „ellőni” a vasárnapom főleg, hogy semmi jó program és muszáj menni. Többeknek van például hétköznap este, sokkal jobb…

Na, mindegy, ez a jövő hét, de most hétvégén meg megyünk Washington-ba, ezzel végleg letudom a suli/kredit/óraszám kötelezettségemet, mindezt 3 hónap alatt. :D Kicsit hideg de napos időt mutat, jó lenne ha nem esne. :)

Szép hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése