2015. november 15., vasárnap

Borough of Manhattan Community College

Tegnap végeztem az angol kurzussal a BMCC-n, ami egyet jelent azzal, hogy nincs suli többé szombaton. :) A kurzust Wendy tanította, aki szerintem nagyon jó tanár volt, értelmesen magyarázott, türelmes volt, rengeteg új dolgot mondott és sok dolog nyert értelmet. Otthon nem tudom, hogy miért nem magyaráznak el egyes dolgokat és így egyértelművé tenni a szabályokat, ahelyett, hogy „mert így van és kész, tanuld meg.” Bármennyire is rossz volt szombaton reggel is korán kelni, a 4 óra angol óra hamar elment és én szerettem. Úgy csináltam végig az egészet, hogy egyetlenegyszer sem hiányoztam, a házim mindig megvolt és figyeltem is az órákon. :D Aki ismer tudja, hogy nem ilyen vagyok. Úgy voltam vele, hogy ez az én érdekem, a család fizeti, szerintem 10 alkalom nem vészes. Velem ellentétben azonban sokan több órát is kihagytak (ez az ő gondjuk – nagyon nem hiányoztak nekem) de az nagyon idegesített, hogy ha ott voltak (1-2 órás késéssel!!!) végig beszélgettek, telefonoztak, fél órával később reagáltak valamire (szó szerint), ha kérdezett az egyik valamit, a tanár elmagyarázta, de mivel a másik nem figyelt újból megkérdezte ugyanazt. Alapszavakat nem értettek, ami már nagyon fárasztó volt, főleg, hogy sokszor majdhogynem nekik állt feljebb pl., hogy rakják el a telefont és figyeljenek. Én is tanultam angolt, tudom, hogy nem könnyű az elején és persze most is vannak szavak, amiket nem tudok, de rajtuk semmiféle törekvést nem láttam, hogy növeljék a tudásukat.

A legnagyobb probléma szerintem az, hogy amikor jelentkezel a BMCC angol kurzusára akkor kettő közül választhatsz: közép vagy felsőfok. Én középfokon voltam, szerintem a szintemnek teljesen megfelelő helyen (nyilván többen voltunk így) de ők voltak azok, akik rossz helyen voltak. Sajnos nincs kezdőszint a BMCC-n. Több egyetemen van szintfelmérő előtte és úgy osztanak be – az a rendszer ebből a szempontból sokkal jobb. Mert sajnos így sokszor unatkoztam, időpocsékolás volt, várni kellett, hogy befejezzék a feladatokat a többiek, de a páros munka volt a halálom, amikor olyannal kerültem párba, aki nem mert beszélni csak motyogott vagy a feladatát nem csinálta meg, így nem volt mit ellenőrizni….Nos, mindenesetre a kurzus azért hasznos volt. Anna-t (mexikói) nagyon bírtam, kicsit messze lakik tőlem, de vele még jó lenne találkozni, annyira bírom. Yuko volt az a pár akivel többször együtt voltam és ő tudott beszélni, vele jó volt együtt dolgozni. JC volt az a családapa, aki olyan poénokat mondott, hogy behaltam. :D Nänä volt az akivel sokat nem beszéltem, de mindig úgy örült nekem mintha nem tudom ki lennék – jó fej volt egyébként. :D
Wendy, Anna, Yuko
 Egy kis snapchat videó az utolsó napunkról, az első fele az enyém másik Anna-é.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése