2015. november 16., hétfő

...

Mindenki tudja milyen borzalmas dolog történt Párizsban (történik az egész világban).

Pénteken otthon már este volt, így sokan aludtak és csak szombat reggel látták a híreket. Itt délután volt, és mindent percről percre figyeltünk, néztük anyukával és nem hittük el. Én voltam a hülye, hogy megnyitottam a videót, amin hallani a lövöldözéseket és látni a kétségbeesett embereket...

Láttam, ahogy a közösségi hálókon csak úgy záporoznak a Párizzsal együtt érző képek és hashtagek, majd másnap sokan felöltöztették magukat a francia zászló színeibe. Az egészről van egy véleményem, amit hagyjunk is, nem ez a lényeg…

Kilépve az utcára láttam, hogy a One World Trade Center teteje is francia színekben van. Rengeteg helyen ki van téve a francia zászló. A New Yorkban elő franciák már aznap emlékezést tartottak az Union Square-n.

Soha nem lehet tudni mikor, hol történik ilyen – ez a legrosszabb meg a tehetetlenség.
A visszabombázás végleges megoldás?

Összetartást és gyűlöletet látok. 
Undorító, barbár, gyáva történet ez…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése