2015. november 19., csütörtök

15 perc hírnév

Nóra mindig zaklat, hogy róla nem írok. Nóra hírnévre vágyik. Nóra megkapja most. Nóra azt hiszi otthon városban lakik, holott falun. Nóra imádja a linzer karikát. Nóra utálja, ha Nórának hívom. Én vicces vagyok, ő nem :D. De én szeretem Nórát így váltok most Nórira, aki szintúgy jó humorral van megáldva, mint én.

Most írja, hogy vezette az apuka Range Rover-ét… Itt nagyzol nekem, de a legfontosabb dolgot elfelejtette… Szelfit az autóban… így, hogy higgyek neki? :D

Szóval vele egy napon jöttem ki Amerikába, az egyetlen probléma, hogy texasi lányként éli itt az életét. Ő azt hiszi neki ez jó, de lelke mélyén tudja, hogy valahol a közelben kéne laknia. :D De, hogy irántam érzett hiányát pótoljam, szinte minden nap beszélünk telefonon, miközben én a parkban figyelem a lányt, ő meg a kocsiban várja a gyerekeket, vagy később FaceTime-on zaklatjuk egymást.

Van, hogy totál meghülyülök FaceTime közben (az életben is), ő meg nevet, "jézusomozik" és azt mondja nem vagyok normális. Igaza lehet… de mit tehetek ha szeretek énekelni meg fejeket vágni illetve másokat figurázni. :D Most ki nem?? :D Az a szép ha nem kell megjátszani magunkat nem? De igen, köszönöm. :D Ja, és tudom, hogy jól mulat, és ami fontos, hogy velem és nem rajtam. :D
Minden ok az emeleten :*

1 megjegyzés:

  1. ''De, hogy irántam érzett hiányát pótoljam...'' te kis szerény Bűbáj Barbi :D
    Köszönöm a 15 perc hírnevet, sokkal jobban érzem magam :* :D

    VálaszTörlés