2016. február 29., hétfő

Az elmúlt 4 nap

Ott hagytam abba, hogy szerdán Daisyvel bementünk New Yorkba. Egész nap esett jobban mondva szakadt, rendesen megáztunk az esernyő ellenére is de mindegy. Boltokat jártunk, kávéztunk egyet. Akartam venni egy nadrágot a Forever 21-ban de az egész kártyás rendszer meghalt… Így nadrág nélkül maradtam, vissza Hobokenbe, bűnöztem egyet a Dunkin Donutsban aztán mentem a lányért
A haditerv az volt, hogy lefektetem a lányt, aztán addig vigyázok rá amíg anyuka majd hazaér az üzleti útjáról. Nos ez nem következett be ugyanis a napi esőből hatalmas vihar lett és nem szálltak fel a gépek. A vicc, hogy ezt előbb apukától tudtam meg fél 10-kor este, aki írta, hogy biztos benne, hogy anyuka már szólt. Aha, ja… 5 perccel később hívott anyuka, de mondtam már mindent tudok. Azon aggódtak a legjobban, hogy a lány sosem maradt énrám egyedül éjszaka. Nekem nincs vele bajom igazából, csak ne szokjanak hozzá. :D Nem, igazából viccen kívül tényleg nem probléma, ha néha egyedül kell rá vigyáznom éjjel, de a gyerek úgy tudta, hogy hazajön a mamácska aztán majd mellette alszik. Ezért védve piciny arany szívét anyuka ismét hívott, hogy keltsem fel a gyereket, hogy elmondja neki. Nem tudom mennyit értett meg a gyerek amúgy. Aztán mivel jófej és rendes vagyok eldöntöttem, hogy fent alszom a nappaliban, mert lent nem tudok aludni füldugó nélkül mivel a radiátor olyan hangos, hogy már párszor megőrültem miatta. Na szóval, megvetettem piciny helyem, ami egyébként nem kényelmetlen szóval nem gáz. Anyuka 11 után írt sms-t hogy minden oké e. Miből gondolja, hogy még fent vagyok? :D Megnyugtattam, hogy ne aggódjon fent alszom a nappaliban, amire megkaptam, hogy mennyire rendes vagyok (tudom) és, hogy alhatok az ágyában, elvileg a takarítók úgyis aznap cseréltek tiszta ágyneműt. Öööö, kössz nem…. Lehet, hogy normális, hogy az új pasijával abban fekszik és a volt férje is befekszik az ágyába még mindig de nekem nem. :D
Másnap felkeltettem a gyereket, elvittem suliba, nem csináltam semmi érdekeset, addig amíg anyuka haza nem ért a lánnyal (mondta, hogy felveszi), délután konkrétan a gyerek minden kívánsága teljesült mert az anyuka pénteken Ausztráliába ment egy hétre munka miatt. Ezért egy hadseregnek való kaját rendeltünk.
Legelső dolog reggel
azt hiszem ezt is gyakorolnom kell még :D
Pénteken Daisyvel ismét egy gyors kávé (és egy kis fánk), délután pedig a nő elutazott. A terv, hogy felveszem a lányt suliból, hazahozom, majd apuka elviszi egy sulis mozis estre. Ebből az lett, hogy apuka hívott, hogy nem ő viszi el, hanem valaki felveszi a lányt és ő majd hazahozza a filmezés után. Erre apuka mégis megjelent mielőtt felvették a lányt és elkérte a kocsi kulcsomat, hogy 9-kor majd a lányt felakarja venni (van saját kocsija is amúgy), majd mondja, hogy majd hazamegy előtte cuccokért, mert itt alszanak a lánnyal.....Nem és nem tudom ezt megemészteni, hogy minek alszik a volt felesége ágyában amikor 2 percre, de tényleg csak annyira lakik az utcasarkon. Mert azt megértem, hogy hétköznap azért, hogy reggel elvigyem a suliba a lányt, de még ezt se nagyon mert reggel simán felveszem és elsétálok vele suliba, este pedig 7-kor leadnám az apjának… Erre inkább itt alszanak....annyira fura, ráadásul hétvége jött tehát nem is azért, hogy dolgozok, most meg itt vagyunk vasárnap és elmentek haza aludni, ami annyit tesz hogy reggel nem kell dolgoznom. :D Kérdem én hol itt az értelem? 2 nap hétvégén itt alszanak amikor egy percet nem dolgozom, majd ma hazamennek amikor másnap reggel elvileg igen. Fura, fura, fura… Na szóval, amúgy pénteken azt sem értettem minek jött vissza fél 7-kor amikor csak 9-kor ment a gyerekért, addig miért nem maradt otthon? :D Ahh nekem az gáz és egyébként mindenki másnak is, akikkel beszélek.
Daisy-vel elakartunk menni Hobokenbe valahova, de este 11-ig dolgozott és teljesen elfáradtunk addigra.
Szombaton New Yorkba mentünk, bruncholni egyet (reggeli-ebéd együtt). Daisy-vel meg Kimmel (ausztrál). Huhh, rengeteget ettünk, nagyon finom volt minden. Aztán olyan szép idő volt, hogy sétáltunk egy jót, ment az olasz és magyar nyelvtanfolyam, csupa szépséggel :D végül a Flatiron Buildinghez (Vasalóház) lyukadtunk ki, ott beültünk egy Starbucksba. Nem is tudom mikor nevettem ennyit utoljára alkohol nélkül. :D De komolyan egész nap annyit nevettem, hogy konkrétan elfáradtam benne. :D Ezután beültünk egy bárba de én nem ittam semmit (emlékeztek, hogy megígértem nem iszok) de az igazság az, hogy este mozi volt megbeszélve Edinával és én vezettem el hozzá. Fél 8-kor elindultam, észrevettem , hogy alig van benzinem, ami király mert soha nem tankoltam meg a kocsit. :D Edinához odaértem aztán mondta, közel van egy benzinkút menjünk oda, apukát sms-ben gyorsan megkérdeztem mit kell beletolni ebbe a hatalmas dobozba. Nagy nehezen ki is tudtam nyitni a tanksapkát. :D No mindegy… 9-kor kezdődött a film, ja a Deadpoolt néztük. Én kicsit többet vártam, de egyébként jó volt, nevettem jókat, meg néha nekem fájtak a dolgok. Hazadobtam Edinát még beszéltünk vagy 1,5 órát, így sikeresen 01:40 körül haza is értem, hát mivel fitt voltam gyorsan anyuval is beszéltem egyet aztán aludtam. :D
Szörnyű látvány kísér végig az Edinához vezető úton :)

Ma pedig semmittevés volt, de Judit drágaságommal egy 4 órás beszélgetést beiktattam, pedig aztán majdnem minden nap beszélek vele 1-2 órát amíg ő vacsit és ebédet készítek. :D Este 6-ra elment a kötelező havi au pair találkozóra aztán ennyi. 

Most az Oscar díjátadót nézem, éppen Leonardo DiCaprio-val beszéltek a Vörös szőnyegen. Szurkolok neki meg a Saul fiának is! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése