2016. március 7., hétfő

Tartalmas első márciusi hét

Gyorsan összefoglalom a hetemet, ami mozgalmasan és könnyen telt. Anyuka nem volt itthon egész héten, mert ugye Ausztráliába repült, így a gyerek egész végig apukánál aludt, ami annyit jelentett, hogy délutánig nem dolgoztam és akkor sem sokat, hiszen mire hazaértünk a suliból már apuka itt volt.

Hétfőn Daisy eljött hozzám, ebédre hozott saját készítésű olasz lasagna-t, majd le lettem cseszve, hogy hogyan lehet azt ketchup-al enni… :D Hát ügyesen, én imádom.

Kedden a sarki boltban egy kis finomságra leltem, eddig sehol sem láttam.
Szerdán Daisyvel New York, vásárlás, sikeresen zajlott mihez képest… :D Daisy találkozgat valakivel, aki este elvitt bennünket egy privát helyre, ahol 3-an voltunk lányok és a többség idősebb férfi volt. :D Szerencsére azért a fiatalságot is képviselték, de hát egy bárról volt szó nem pedig egy 20 fős privát klubbról. :D Akik egyébként nagy arcok voltak, meg hát Daisy-ért ott voltam.
Csütörtökön azt hiszem semmi extra.

Péntek este sokáig dolgoztam, mert anyuka este fél 10 után ért haza, gyerek meg is várhatta… Ahogy hazaért összekészítettem magam majd itt Hobokenbe mentünk egy bárba, ahol ki voltam akadva, hogy 20 dollár alatt nem tudok kártyával fizetni, készpénz meg sok nem volt nálam… így csak két sör csúszott le, de pont jó is volt. :D
Szombaton viszont lecsúszott már több is és készpénzzel is készültem. :D Ugyanis, Szent Patrik nap volt Hobokenben (minden év első március vasárnapja). Mi a lényege? Egész nap ünnepeld az íreket, sör kíséretében. Sok helyen volt belépő, sok helyen nem volt vagy csak a lányoknak nem. ;) Délután találkoztam egy új au pairrel Portugáliából meg egy másikkal Brazíliából. Hárman kezdtünk bele a délutáni-esti bárból bárba való hadjáratunkba. Sikeresen zártuk azt hiszem az írek ünneplését, vagy 8-10 helyen megfordultunk.
Anyuka úgy indított útnak, hogy csak azt kéri, vigyázzak. :D Mondom oké, általában igyekszem. :D Aztán amúgy tényleg nagyon sokan voltak kint, reggel 10-től már ment az ivászat, minden utcasarok tele volt rendőrrel. :D Állítólag volt itt felvonulás is régebben, de egyik éven 70 embert tartóztattak le rendbontás miatt szóval ezért már nincs.
Vasárnap, vagyis ma kihevertem a szombatot, este Daisyvel összefutottunk egy kávéra aztán úgy gondoltuk akkor már együnk vacsorát is együtt. Finom mexikóira esett a választás. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése