2016. március 22., kedd

Mexikó előtt

Gyorsan írok egy bejegyzést. Élek és virulok, semmi nagyobb esemény nem volt a héten.

Kedden mozi D-vel, a Zootopia-t néztük. Hát, komolyan én ennyit nem tudom mikor nevettem 1,5 óra alatt. :D Aztán a szokásos parkunkba mentünk.
Már nem is tudom melyik nap a gyerekkel játszottunk, de hát nem esett le neki sokáig, hogyan tudom kitalálni olyan sokszor, hogy mi vagyok. :D

Szombaton délelőtt New Yorkban a német lánnyal Angelinaval futottam össze (DC óráról) vásároltam kicsit délután jöttem haza, este pedig kocsiba pattantam Edinával elmentünk moziba. a Beavatott 3. részét néztük, nekem nagy kedvencem a könyvsorozat de a film hát hm hm...De nem volt olyan rossz. Olyan moziba mentünk ahol szépen az ülés gombnyomásra hátramegy és a lábadnál pedig feljön elől, szóval fekvős mozi. A vicc, hogy olcsóbb mint a sima rendes. :D

Vasárnap délután au pair meeting volt New Yorkban a könyvtárnál. Előtte ettem egy Pret-es szendvicset a Bryant parkba, már olyan régen ettem és jól esett, aztán találkoztam egy kávéra Edinával meg Nikivel. Aztán elmentünk a találkozóra ami 15 perces volt utána meg búcsút mondtam a csajoknak, jöttem vissza Hobokenbe, itt Daisyvel találkoztam kicsit, aztán mikor hazaértem bepakoltam a bőröndbe, összeszedtem a cuccaimat, mert tudtam, hogy másnap 12 óra munka.
Ahh Daisy hozott nekem meglepi finomságot ;)
Szóval igen ma 12 óra a lánnyal. Túléltem. :D Meglepően nem volt vele nagy probléma. Sok mindent csináltunk elmentünk 45 percre sétálni amíg levettem pénzt magamnak és ebben a 45 percben hozta a postás a csomagomat amit anyu küldött otthonról........... :( postán kell átvenni ami már nem volt lehetséges mert bezárt, anyuka azt mondja felveszi nekem de remélem nem felejti el... sok minden jó van abban és milyen jó lett volna ha megkapom.. :( na mindegy...

Holnap reggel 6-kor indul a gépem szóval mostanra ennyi lassan pihennem kell mert időben a reptéren is kell lennem. 1 hét Mexikó utána igyekszem hozni a bejegyzést hamar! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése