2016. március 14., hétfő

Napos napok

Mindig megakarok ejteni egy hétköznapi bejegyzést is, de egyszerűen mindig van valami, amellett, hogy lusta is vagyok, de viszont (tudom, hogy ez helytelen, de azért is leírom :D) a héten olyan jó idő köszöntött be, hogy szinte nem is voltam itthon hanem mindig kint valamerre.
Na, szóval Daisy az egyetlen aki Hobokenbe lakik rajtam kívül és szeretem is, csak éppen a város két végén lakunk de nem baj. Sokat szerepel ebben a bejegyzésben meg amúgy is úgyhogy csak „D”-nek rövidítem. :)

Hétfőn futással kezdtem a napot, aztán kb. csak tettem vettem.
Kedden szép hosszú sétára indultunk és egy kis kávézásra D-vel. Később Ellie is csatlakozott. D adott nekünk pár olasz finomságot, amit a szülei küldtek neki.
Este elmentünk moziba D-vel (keddenként féláras) a London has fallen-t néztük.
Csatlakozott, hozzánk 2 másik lány, egyikkel már találkoztam egyszer. A másik pedig megkérdezte, honnan jöttem mikor mondtam, hogy Magyarország akkor hozzám szólt magyarul. :) Vicces volt, kiderült, hogy szülei erdélyi magyarok és ő már Ausztriában született. Ami még viccesebb, hogy tudom, hol lakik ugyanis én meg közel lakom az osztrák határhoz. :) Mondta is, hogy Sopronba szokott sokat járni, hát én meg ott töltöttem fél életemet. :)
Mozi előtti kilátás
Szerdán délelőtt futás után egy kis séta, majd este újra kimentünk D-vel.
imádom ezt a parkot Hobokenben
az értelem :D
Csütörtökön átmentem ismét D-hez, csinált a kapott olaszt tésztájából finom ebédet.

Pénteken kis pihis nap volt. Este úgy volt elmegyünk egy Beer Gardenbe itt Hobokenben de aztán nem lett belőle semmi. Nem is baj, fáradt voltam úgyis.

Szombat délután 4-en lányok (D, Kim, Marie és én), felpakolva vittük magunkat a Central Parkba egy piknikre. Nagyon jó kis idő volt, teleettük magunkat. Aztán elmentünk abba a bárba, ahol múltkor is voltunk már egyszer, de csak hárman mert Kim-nek dolgoznia kellett. Aztán a bár után már csak ketten D-vel ettünk a Shake Shack-ben egyet majd jöttünk haza, mert D-nek vizsgája volt ma aztán arra akart tanulni. Úgyhogy olyan 9 körül már itthon voltam, de pont elég is volt a nap.
Ja és itt óraátállítás volt ma, amit teljesen el is felejtettem illetve nem is tudtam, hogy előbb van mint otthon.
Dump Trump :D
Ma vagyis vasárnap a tervem volt, hogy lehet elmegyek egyet vásárolni (kellenek felsők tényleg), de aztán 10-kor D írt, hogy dél helyett már most végzett igyunk egy kávét. Szóval gyorsan összekészültem, beültünk egy péksütis, kávézós helyre aztán igazából jártuk Hoboken utcáit meg lementünk a folyópartra. Ma sem volt rossz idő viszont csúnyán fújt a szél. Már olyan 4 után itthon is voltam, mivel fáztunk már meg pihenni akartunk mindketten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése