2016. február 20., szombat

Hetedik heti hétköznapok

Hétfőn ünnep volt és nem dolgoztam, amin meglepődtem, mert az ilyen hosszú hétvégés ünnepnapokat nem szoktam megkapni. De hát hiába voltam szabad. Elakartam menni valamerre 2 napra, de a tél kellős közepén nem a legjobb ötlet. Hál isten, hogy nem mentem -15 fok volt a hétvégén. Nem tudom miért van ilyen hideg (tudom tél van..) azóta melegebb lett, aztán megint mínusz, most éppen ismét meleg van. Másik probléma, hogy mások dolgoztak. Daisy 3-kor kezdett, addig legalább elüldögéltünk a Starbucksban mivel mindenhol mindenki otthon volt.
Kedden újragyártottam a sorozatos táblázatomat. :D Sorozatfüggő vagyok nem tehetek róla, és legalább Nóri fogja a lényeget. :D Helyesírást ne nézzetek... ;)

Szerdán Daisy-vel jártuk Hobokent, ruhát akart venni, talált is valamit, de hihetetlen drágák itt a boltok. 
Kijött egy előzetes, amit a kedvenc YouTube-osaim csinálnak, aztán pont akkor jönnek ide premier előtti bemutatóra amikor nem leszek, pedig megvenném rá a jegyet... :( Nóri itt is megtalálta a lényeget az utolsó mondatával, de nem hibáztatom. :D Azóta is ezen szakadok, nem tehetek róla, ha sok kedvenc van. :D
Csütörtök reggel köhögtem párat, meg hát náthás vagyok egy ideje, aztán a host anyuka jön le kérdezi, hogy jól vagyok-e, lázas vagyok-e mert elvisz orvoshoz... -.-" Mondtam neki, hogy csak nátha meg az időjárás, nem vagyok lázas minden oké, aztán mondta ad még egy napot de ha nem jobb akkor megyünk… Otthon kiröhög az orvos ha ilyenért elmegyek amit egy neocitran megold. :D Úgyhogy mondtam neki, ha megy a gyerekért, inkább hozzon valami ilyesmit nekem. Hozott is, mondta, hogy álmos leszek tőle, aztán az is lettem, 7 előtt a gyerek mellett annyiszor bebólintottam. :D Aztán 9 előtt már el is aludtam.
Pénteken megjött a fejhallgatóm, amit rendeltem és tökéletesen passzol az iPodomhoz.
Most pedig vágjunk bele a hétvégébe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése