2016. február 13., szombat

Blabla és Super Bowl

Olyannyira semmi nem történik a megszokott dolgokon kívül, hogy tényleg. Unalmasnak hangzik és az is. Ez a február. Ha túljutunk végre ezen remélhetőleg már a jó idő is jön és minden rendben lesz. 2 napja nagyon zord idők járnak. Pedig éppen 3 napja apuka mondja nekem, hogy milyen hideg van, én meg mondom szerintem nincs. :D Tényleg nem volt akkor, erre csak az volt a válasza, hogy hát ja az én koromban ő se fázott ennyire. :D Igazából szerintem nagyon jó kabátom van, mert pulcsi sem kell sosem, elég egy póló és meg sem érzem a hideget. :D

Napközbeni unalmamat elfojtom a snapchattel… Ma a gyereknek nem volt suli, mert hétfőn ünnep van, így kvázi a tanárok kivették ezt. Tudják, hogy kell élni…20 perc után már bunkózott egy sort a lány, aztán lecsillapodott és elég jól elvoltunk, majd délután elvittem a barátnőjéhez játszani, ahol nekem nem kellett maradni hál isten.

Hmm, nem is tudom, mi van még. Múlt héten elmentem New Yorkba vásárolni, aztán vasárnap este az 50. Super Bowl vagyis az NFL – amerikai foci döntője volt, San Fransiscoban. Ezt az egészet bárban nem volt kedvem nézni, mivel nem vagyok hajlandó ezért fizetni. :D Úgyhogy itthon néztem a félidőig, ami 2 órás volt (gyenge matekosoknak: az egész 4 órás :D). Tudni illik, hogy az egész a reklámokról szól… 30 mp-es reklám, csupán 5 millió dollár… Volt amelyik tök jó volt és nevettem is, de volt olyan is amit nem vágtunk. :D
Szóval annyit értek ehhez a sporthoz, mint a vízszereléshez. Anyuka próbált magyarázni, meg igazából kérdezgettem is, hogy megértsem mi a szitu, úgyhogy az alapoknál tartok. :D

Ja, és hogy kik játszottak? Carolina Panthers vs Denver Broncos. Az utóbbi a nyertes.
Annyira nem érdekelt igazából ki nyert, de azért berendeltem magamnak egy feles poharat a győztes csapattól emlékbe. (Remélem, hogy nem törnek majd össze a feles poharaim hazafelé pár hónap múlva. :D)

Visszatérve a félidőig, akkor van egy nagy show. Idén Coldplay, Bruno Mars és Beyoncé csinált egy kis műsort. Oh, és ne felejtsük el, hogy Lady Gaga énekelte az Amerikai Himnuszt az elején. Nagyon jól nézett ki, tetszett a sminkje, a körme, a cipője, a haja, ruhája sem volt rossz. Normálisan nézett ki. ;)

Képválogatás mind snapchatről van. :D Tudom, tudom. Úgy tűnik, a korral leszek egyre érettebb :D A videókat meg még nem is látjátok. :D
Obama
Gaga készül
Gaga bemelegít
Aztán pár az én kis életemből:
staaaar labs
ne keress értelmet... nem találsz :D
Igen, igen..számomra DC Comics
aww mogyoróvaj
fenébe a sok egészségtelen kajaával
de hát, ha utána ledolgozom? az agyban ér valamit! nem? :D
túlértékelt de szeretem starbucks
Ahh hihetetlen, hogy itt minden gyerek ezt szereti....bleee
Valentin napra készülés
egy gulyás! na az már valami!
és az öröm amikor leadod a játszópajtinak és szabad vagy :D
Puszipacsiszéphétvégét

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése