2016. február 16., kedd

Cupid's Undie Run

Ohh istenem, micsoda nap volt a szombat. :D Többek között ezért jó blogban leírni az élményeimet, mert ugyanúgy, mint az erasmusos 4 hónapomat, ezt is ki fogom nyomtatni. Máig sajnálom, hogy a londoni 15 hónapomról nincs ilyenem. Megj.: Éppen a Grammy Díjátadót nézem és Ellie Goulding még mindig ronda. :D 
 
Na szóval Cupid’s Undie Run. Mi is ez?
Február 13-án rendezték idén, 25 nagyvárosban, Amerikában (egyébként ezt megelőző és a mostani hétvégén is van valahol). Lényege, hogy alsóneműben kell futnod vagy legalábbis abban, amit az "ágyban" hordasz. :D Szóval itt bizony ruhának le kell kerülni. A táv egy jelképes 1 mérföld.  Az igazi lényeg pedig a jótékonykodás gyerekeknek. Idén több mint 3 milló dollár gyűlt össze (Lehet szorozni az aktuális árfolyammal – rengeteg). A neurofibromatózisra hívja fel a figyelmet. Ez egy olyan genetikai betegség, amely bőrön többszörös csomók megjelenésével, egyéb bőrpanaszokkal és tumorok kialakulásával jár.

Hogy találtam rá?
Facebook. :D Pár hónapja láttam. Igazából futottam volna szívesen, de tudtam, hogy hideg lesz így nem akartam bevállalni. :D Egyébként -8 fok volt. Le is csökkentették a távot fél mérföldre.  Jelenleg -12 van. Nagyon lehűlt az idő. :( Na, szóval lényeg a lényeg, hogy sejtettem, hogy februárban rossz idő lesz ezért futás helyett az önkénteskedést választottam. Nem beszélve arról, hogy ezen ismét spóroltam vagy 40-50 dollárt vagyis ingyen volt a jótékony szórakozás. ;)

12:00-16:00-ig tartott az esemény. Nekünk 11-re ott kellett lennünk, de igazából semmi dolgunk nem volt. Kaptunk piros kis tornazsákot – vagy minek hívják – benne volt az önkéntes pólónk és jó pár kis csoki. Az én feladatom volt konkrétan a talpon állás és járkálás, ha bárkinek kérdése van, megtudjon szólítani. Hát semmi ilyesmi nagyobb probléma nem volt szóval szinte élveztük a zenét. :D
Nagyon jó volt a zene ajjj. Végre istenem rendes zene, nem pedig a hülye seggrázós. Sajnálom, de számomra a jobbfajta discos, de inkább az elektronikus zene visz mindent. Aztán ha akartál felvehettél egy fülhallgatót, és mint a filmekben totál más stílusú/ritmusú zene ment abba. :D Mindkettőt élveztem. Közben meztelen testek táncoltak mindenhol és nem volt rossz a látvány. :D (Grammy: Demi Lovato sem szép, de a hangja adja)

Eljött a futás ideje, az egyik főszervező elkapott, hogy kitudok e menni, terelni a futókat. Hát persze! – 8 fok anyám, kabátom sehol… :( Az nyugtatott, hogy akik futottak még ennyit sem viseltek mint én. Nagyon viccesek és jók voltak. :D 20 perc fagyoskodás után tértünk vissza kb. Akkor kaptunk egy karszalagot amivel önkéntesként ingyen ittunk. Nos, igen. Még egy jó pont ha önkéntes vagy… Ingyen whiskey Barbinak! Yaaaay :D Közben a tömeg kicsit oszlott, jót táncoltunk élveztük a bulit, ami délután 3-kor volt. :D
4-kor lett vége, olyan fél 5 körül indultam el Mary-vel, akit ott ismertem meg. Bementünk egy bárba, ahol egy hot-dog és sör kombinációt kértünk. Illetve kért nekem is és nem hagyta, hogy kifizessem. :) Itt szóba egyelődtünk egy párral. Nagyon jó fejek voltak ők is.
Egész nap az a kérdés járt körül, hogy honnan jöttem, mert "olyan jó az akcentusod". Hmm, nem tudom eddig ezt sosem mondták. :D Állandóan csak azzal jönnek, hogy milyen nyelvet beszélünk Magyarországon illetve beszélek e oroszul vagy hogy jó az angolom vagy hogy éppen "jajj de brit angol volt" -.-". Egy lengyel gyerekkel is beszéltem, ő legalább gond nélkül eltette hazánkat a térképen, mondanám, hogy van remény de azért az már gáz lett volna ha lengyel barátunk sem tudja, hol van Magyarország. (Ed Sheeran - Thinking Out Loud száma megkapta a Grammy-díjat az Év dala kategóriában, melynek Taylor Swift örült mint a fene - ajj de nem szeretem ezt a némbert :D de a számai jók)

Este mikor hazaértem még nekiálltam egy fél üveg bornak. Így napjába kétszer voltam már jóérzés állapotba. :D Mentem volna még valamerre de őszintén -12 fokba csak hazavágytam és így is nagyon nehezen melegedtem fel.

Összegezve iszonyat jó volt, ez az ingyen esemény: imádat zene, gyönyörű kilátás, felejthetetlen élmény.
Egyik fotós csinált rólam pár képeket de ő még pont nem töltötte fel őket, szóval lehet később majd meglesz. :) (Adele hatalmasat énekelt)
Mary
ők nagy formák voltak :D
A kis teletabim :D
a kis nyomim :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése