2016. február 24., szerda

6 hónap

 
Nem tervezek nagyobb megemlékezést ennek. Tény, hogy hamar elment, és innentől kezdve már visszafelé pörög a 180 nap (+utazós hónap) és ha jön a jó idő szerintem még jobban.
Szeretem, hogy Hoboken közel van New Yorkhoz, 15 perc alatt bent vagyok a Herald Square-n (itt mindent megtalálsz, amit csak szeretnél) illetve ha a másik irányba megyek, akkor a World Trade Centerhez érek ennyi idő alatt. Az egész azért is jó mert hiába él valaki New Yorkban, attól függően, hogy épp melyik részen vagy, sokkal több időbe telik eljutni valahova. :) Amivel én megyek át a Hudson folyó alatt az a PATH, nem metró, de lényegében ugyanaz = föld alatt megy, ára is megegyezik, különbség viszont, hogy 95%-ban mindig jön és nincs kimaradás. Nem úgy, mint a metrónál te jó ég…:D Ja egyébként mint a filmekben, nagyon sok patkányt látsz ott lent. :D
Innen gyönyörű rálátás van innen a városra, ezt szerintem sosem fogom megszokni. Bár szinte itt is minden megvan, azért inkább New Yorkban töltjük hétvégéinket. Én nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy ilyen közel van ez a város és örülök, hogy ide kerültem nem pedig a semmi közepére. ;) Annyira jó volt a hétvégén is mikor jöttem haza sétálni ott, a hatalmas kivetítők bevilágítanak mindent, mindig sok ember van (ezt mondjuk nem szeretem). Nem is tudom elmagyarázni inkább azt mondom, mindenkinek az életében egyszer látnia kell New Yorkot!

Na, jó ennyit erről, nagyon szeretek itt az a lényeg. :D Egy idegesítő dolog kis külföldi életemben:

Azt megtudtam, hogy a Barbara név, Barbiként való becézését nem ismeri egyik nemzet sem.
Egy átlagos bemutatkozás így zajlik:
Ismeretlen: Mi a neved?
Barbi: Barbi
I: Mint a baba? Hol van Ken?
B: Hahahaaa, nem…nincs "e" a végén és sosem halottam még ezt a viccet…
I: Honnan jöttél?
B: Hungary – Magyarország, amivel nyilván többen találkoztatok már, hogy szeretnek nagyon "jó fejek" lenni és viccelni egyet a "hungry" (éhes) szóval
I: Hahaa éhes vagy? vagy Haha én is éhes vagyok!
B: Haha… szerencsétlen…. -.-"

Viccen kívül mindkettőt elsütik és rohadtul nem vicces :D Ahogy az sem, hogy azt hiszik, oroszul beszélünk. Azt már hagyjuk is hogy sokaknak Európa elhelyezése is nehézkes, de amikor egy német nem tudja, hol van kis hazánk, akkor azért nem értem a dolgokat. :D

Egy hely van a világon ahol kár erőltetni a neves dolgot. :D Na melyik az? Hát persze, hogy a Starbucks. :D Barbara vagy néha Barbi azt hinnéd mindenhol értik, nem? Hát nem... :D A vicces mikor lebetűzöd és nem értik...
Nézzük inkább az elmúlt napokat:
Szombaton moziztunk – Hogyan legyünk szinglik – Edinával és Nikivel aztán egy tequlia-val elindult az este…ez volt a terv, nem jött össze, nem jöttem haza aludni, jobb is volt így.
Vasárnap megfogadtam, hogy soha többet nem iszom (legalábbis egy darabig :D)
Hétfőn szegény lány felbukott a lépcsőn aminek következményében éppen a fogát verte be. Nagyon vérzett neki, feldagadt a szája is. Szerencsére anyuka is itthon volt… Ugyanezen a napon Daisy névnapja is volt. Sörözöni invitált, autóval mentem, hogy legyen biztosítékom a nem ivásra, mert még mindig a halálomon voltam :D
Tegnap takarítást végeztem a kis kuckómban. Elmentem egyet a Target-be és hihetetlen az 1 hónapja leesett hóból itt-ott még mindig van. :D
Ma pedig indulok mindjárt New Yorkba egyet Daisyvel.

1 megjegyzés: