2016. január 18., hétfő

Szombati láz

Vasárnapot vegetálással töltöttem. De azért beiktattam egy kis mosás-pakolást, hogy hasznosnak is mondhassam :D aztán filmeztem egyet.

Nézzük a szombatot. 2-re menten be New Yorkba, találkozni a többiekkel a 17. utcában lévő Artichoke pizzériánál. A "többiekkel" találkoztam már párszor jó arcok, mindenki au pair kivétel Adam aki az egyedüli férfi volt a körünkben - bár fogalmam sincs honnan vagy ki ismerte először. :D Rendeltünk 2 hatalmas pizzát az egyik articsókás volt a másikat nem is tudom tele volt minden jóval. :D 4 körül átmentünk a közeli sörkertbe, ahol szépen egy hatalmas korsóval indítottunk is. Helyet egy jó 40 perc elteltével találtunk, amikor láttam, hogy valakik éppen mennek el. Tele volt a hely mindenki kapkodta a helyeket. Iszogattunk majd átpártoltunk egy másik helyre, de ott meccs ment így gyorsan léptünk is tovább metróval Lower East Side-ra mentünk, ott betértünk az első bárba ahol Happy Hour-ban 5 dollár volt a sör+rövid kombináció. Rövidnek a tequilát választottuk. Kihasználtuk ezt a jó árat azt hiszem, meg ettünk finom krumplit is valami házi készítésű szósszal. Elidőztünk itt álltunk tovább egy másik bárba de onnan fél óra alatt leléptünk. Mentünk a Hair of the Dog-ba. Amit mindenki szeret (én kevésbé a zene miatt :D) de előtte betértünk még a sarki pizzázóba is egy szeletre. Mivel korán kezdtük a napot, hogy úgy mondjam mindenkinek meg is ártott és fáradtak voltunk…Éjfél után elindultunk haza, 1 körül kerültem ágyba hamar el is aludtam.
Holnap Martin Luther King, Jr nap van = nincs suli = 12 óra munka Barbinak!
Juhhúúú tökéletes hétfői kezdés, nem is kívánhatnék többet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése