2016. január 27., szerda

Heroes&Villains Fan Fest

Lehet kicsit hosszabb a megszokottnál, de erre a napra pontosan akarok emlékezni. :D Annyira iszonyatosan jó volt a vasárnapi nap! Úristen el sem hiszem, imádtam minden egyes percét! Szombati napot elrontotta az időjárás, akikkel beszéltem érezték is rajtam, hogy ez nem a megszokott Barbi, de vasárnap óta annyira vigyorgok és tele vagyok energiával, hogy hihetetlen. :D Még akkor is ha ma 12 órát dolgoztam tegnap mivel a hó miatt nem volt suli. Na de akkor nézzük milyen volt! :)

Reggel időben felkeltem, hogy elkészüljek. Nagyon aggódtam, hogy nem jutok el, ugyanis reggel 7-ig nem lehetett útra menni autókkal, a buszokat dél körül írta az internet. Nekem 7-re kellett volna ott lennem az önkénteseknek tartott orientáción. 6-kor készenlétben ültem már, hátha valami überes (szerintem most már mindenki tudja mi ez :D) lesz az utakon, de a probléma, hogy a szolgáltatás szünetelt az idő miatt, ugyanez a lyft-nél is illetve taxik se jártak. Abban reménykedtem 7-kor feloldódik a "tilalom" aztán megjelenik pár überes sofőr. Folyamatosan frissítettem egészen 7:40-ig, amikor láttam, hogy van über és 2 kocsi a környéken :D azonnal rákapcsoltam a kérésre ami most elég sokáig tartott de lett sofőröm aki 3 percen belül itt is volt. Futottam fel mondtam a családnak h van über később találkozunk csá. :D Nem voltak annyira vészesek az utak viszonylag hamar oda is értünk kb. 20 perc alatt (normál esetben 10).
Odaértem, odaadtam a rengeteg konzerves kaját, amit jótékony célból kellett vinni, illetve 1 db volt kiadva, de mindenki többet vitt. Ki is írták a önkéntes csoportba, hogy a szervezet akiknek adták, konkrétan le voltak sokkolva a mennyiségen és egy nagyobb kocsi kellett a szállítására. :)
 
Megkaptam az önkéntes pólómat, a napi karszalagot és 2 autogram vouchert amit a nap végén az utolsó 1 órában lehetett beváltani de „csak” a pólónkat lehetett aláíratni. Nekem csak délután 1-től kellett önkénteskedni, a jegyek beváltásánál segítettem, de majd erről később.
Szóval volt időm ezért körbejártam kicsit a helyett mielőtt 9-kor a VIP belépősök megérkeztek. Úgy képzeljétek el, hogy oldalt voltak a sztárok asztalai ahol autogramot lehetett kérni és ha akarsz plussz szelfit (persze mindezt pénzért), középen, meg mint egy expon mindenféle árus volt nyilván a témához kapcsolódóan. Illetve volt pár művész is. A terem végében meg volt egy színpad felállítva szemben székekkel, ide mentek fel a hírességek és beszélgettek kb. 45 percen keresztül és kérdéseket lehetett feltenni. :) Edina is jött erre az egész tökéletes napra, de csak 10:30-től engedték be a nem VIP-sokat, meg Ő is gondban volt fuvarral. Szóval járkáltam körbe-körbe, 9 óra elmúlt, a sztárok megjelentek az asztaluknál. Így láttam Teddy Sears-t, Robbie Amell-t (mindketten The Flash sorozatban játszanak), továbbmenve láttam Stephen Amell-t, John Barrowman-t (mindketten Arrow), aztán David Mazouz, Sean Pertwee (mindkettő Gotham). Hát örültem a fejemnek, hogy már csak láthatom őket. :D
paradicsom 1 :D
paradicsom 2 :D
Rob Prior - híres művész, a kép Edina érdeme
Ezután megismerkedtem Esty-vel aki ugyanarra volt beosztva délután, mint én. Körbe mentem vele is, első körben beszereztem egy Heroes&Villains Fan Fest-es pulcsit és egy táskát, gyönyörűek :D. Körbenéztünk rendesen, sokan megállítottak minket kérdésekkel és tök jó volt segítséget adni meg minden.
Aztán lassan eljött 10:50 ami a fotómat jelentette Stephen Amell-el. Az egész fotózás cuccot a parkolóban alakították ki, hát ilyen hidegbe nagyon jó volt…de igaz, hogy fűtötték a helyet, legalábbis próbálták. Nem túlzok, ha azt mondom kb. 200 ember tuti sorba állt hozzá egy képért. Mi önkéntesként előre mehettünk hál istennek, de így is vártam kicsit. Egyre jobban izgultam már :D Sajnos az egész igen gyors…komolyan… csak Barry tudna leelőzni minket ebbe a fényképezés szituban :D (aki érti, érti). Szóval bemész a függöny mögé, előtted kb. 5 ember áll sorba, és a fényképzés konkrétan annyi volt, hogy odaálltál-vaku-következő, odaálltál-vaku-következő, odaálltál-vaku-következő… én először csak egy sima képet akartam utána meg megölelni a drágát, de ezt látva már ölelést kértem. :D Mikor én jöttem köszönt azon a jó hangján amit facebookon is szokott használni :D Sajnálom, ha ezt sokan nem értik, az egész gyors helyzet így zajlott:
Stephen: Hellooo!
Barbi: Hiiiii! *.*
S: Hogy vagy?
B: Jóóól! *.* Megölelhetlek?
S: Persze!
Oldalra néztem, vigyorogtam mint egy tejbe tök, kép, megköszöntem és ennyi. :D Kicsit lehangoló persze de tudtam, hogy ez ilyen. Kimentem hátul kb. 20 mp alatt értem oda ahol adták a képet és már ki is volt nyomtatva.
Stephen Amell
Hívtam Edinát merre van, mondta, hogy beült a színpadnál ül, mert Gotham színészei jönnek, előtte van hely menjek. Mentem is, mutattam neki egyszerre remegő kézzel a képet – remegett is egy 20 percig még. :D 45 perces volt kb. ez a panel, pár ember tett fel kérdést nekik, voltak jók de rosszak is. :D
Gotham sztárok
12:15-kor lett vége ennek, utána a Flash színészei jöttek, de én 1-től kezdtem, ezért mentem valami kaját szerezni. Utánam jött Edina is mert mindenkit kitessékeltek, így esélytelen, hogy jó helye legyen mert nagyon sokan álltak már sorban. Közben Esty-vel is összefutottam újból aztán mi mentünk a jegykezeléshez. Szóval a dolgom az volt, hogy az emberek jöttek a jegyeikkel, amit általában be kellett olvasni QR kód alapján. Majd adni karszalagot, ha csak egy napos jegyük volt, ha 2 napos akkor nyakba akasztható jelvényt adtunk, 10 év alatti gyerekek pedig ilyen gumis karkötőt kaptak. Talán magyar létemre nem lep meg titeket, hogy én mindegyikből "kaptam". :D Tök jó volt ez a jegykezelés történet, jöttek az emberek, sok kérdést kaptunk az elmaradt szombati napról, de sajnos bővebb infót mi sem tudtunk adni. Edina meglátogatott csinált rólam képet, mesélt meg mutatott képet/videót az Arrow panelről.
5-kor zárt be az egész, én 4-kor leléptem innen, hogy a 2 autogram voucheremet beváltsam. ;) Terv volt Stephen Amell, de ő nem volt ott, meg a sor is hosszú volt ezért úgy gondoltam elsőként Robin Lord Taylort veszem célba, aki egy ex-esernyőtartó, tipikus szerethető gonosz karaktert játszik a Gothamben, mindenki csak pingvinnek hívja. Ha képet akarsz vele ugye fizetni kell, de azt mondták, hogy legutóbb csinált ingyen az önkéntesekkel. Én voltam az első a sorban. Aki az ő asztalánál volt beosztva önkéntes mondta, hogy kérdezzek rá szerinte mindenképp. A történethez hozzátartozik, hogy a menedzsere végignézett minket, hogy nagyon gyorsnak kell lenni, mert menni kell (már 5 után jártunk) és kaptunk tőle egy olyan nézést, hogy "Komolyan pólóra akartok aláírást?" Én meg csak mosolyogtam rá, hogy igen. :D Szóval jöttem én:
Robin: Hi, hogy vagy?
Barbi: Hiii! *-* Jól!
R: Segíts nekem, húzd ki a vállánál a pólót, úgy könnyebb aláírni. Milyen volt a napod?
B: Oké! Fantasztikus!!...Csinálhatok egy képet veled?
R: Nem tudom *ránéz az önkéntesre, aki mondja neki, hogy nagyon sokan várnak rá, a menedzser mondta, hogy sietni kell, de rajtad múlik*
R: Elsőnek aláírom mindenki pólóját és utána, ha van időm, mert haza kell mennem!
B: Ahh :( Haza kell menned? Oké, persze.
R: Tudod mit? Csináljunk egy gyors szelfit!
A kezem annyira remegett, hogy alig tudtam átváltani első kamerára és olyan csudajó kép készült. Imááádom.
B: Awwww köszönööööm!
Robin Lord Taylor
Mutattam Edinának, még mindig remegő kézzel, ő meg mondta, hogy látta a Bruce-t és Alfrédot játszó színészeket menni egyik irányba, menjünk nézzük meg őket, hamar meg is találtuk merre vannak, éppen valakinél vásároltak. Nyilván ilyenkor ne zavarjuk őket de vártunk rájuk. Elsőként Sean indult el akivel Edina szemben állt, valószínű látta az arcát mert ahogy suhant el mellettünk visszanézett Edina pedig le is csapott, hogy gyorsan csak egy képet. :D Lekattintottam őket, mondtam, hogy én is akarok, aztán mondta, hogy oké gyorsan, mert mennie kell én meg csak annyit tudtam kinyögni, hogy tudom köszönöm. :D
Sean Pertwee
Aztán leszólítottam Davidet egy képre, aki szegényem a maga kis 14 évével olyan cuki volt, hogy nem tudom kit – anyját vagy menedzserét vagy valaki mást – kérdezett meg, hogy oké e. Aztán jött vissza boldogan, hogy oké. Edina mondta neki, hogy szerette a Touch-ban is aztán mondtam, hogy én is, én is, azt mondja nagy mosollyal, oh, kössz, olyan imádni való egy gyerek. :D
David Mazouz
Na ezek után olyan boldogan mentünk még egy kört de már szinte kiürült minden mert már jó rég elmúlt 5. Gyorsan felhasználtam a másik autogram voucheremet és kértem aláírást Robbie Amell-től. ;)
Ezután öszeszedtem a cuccaim az önkéntes szobából aztán még csinálni akartunk egy képet a falon lévő jó nagy plakáttal. Beálltunk szelfi pózba, nagy mosoly egyszer csak a fejem mellett látom valaki beáll a képbe, fényképeztem, felnézek és látom, hogy vigyorgó fejjel Sean néz vissza. :D Annyira meglepődtem, hogy nevetve csak annyi tudtam mondani, hogy "niiiice" :D Megnéztük a képet Edinával mi úgy örültünk a fejünknek, akik körülöttünk látták az egészet, mindenki nézett meg nevetett. Hát, nagyon nagy volt. :D
Sean, Sean, Sean.... :D
Gyorsan még elmentünk venni kaját, aztán mindenki irány haza de közben velünk szembe jött és ült be a taxiba Robbie Kay :D (Once upon a time, Heroes Reborn). Nekem nem jött a buszom, így fogtam egy übert ismét. 
Akiknek ezek a nevek és sorozatok nem mondanak semmit sajnálom, de engem ez a nap 200%-ra felnyomott! :D Mindenki, aki sorozatfüggő (én kicsit nem :D) tudja, milyen egy ilyen conra eljutni. Mielőtt kijöttem nekem egy con a bakancslistámon volt, csakúgy, mint találkozni Stephen Amellel, vagy akár az önkénteskedés. Az, hogy mind a hármat egy nap alatt megkaptam – sőt sokkal többet is –  egyszerűen hihetetlen! Az, hogy pont egy ilyen eseményen önkénteskedtem az meg nagyszerű volt!
szerzemények :)
önkéntes pólóm az aláírásokkal és a pulcsim
ugyanezek hátulról :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök neked és kicsit irigykedem azért Stephen miatt. :D
    Az én listámon Ryan Reynolds-szal közös kép szerepel, hát reméljük... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, sosem lehet tudni :D Stephen meg... Aww ❤️

      Törlés
  2. En ott ajultam volna el, amikor Amell megerint..:DD nem is ertem, hogy nem lettel rosszul :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem, en csak nem emlékeztem teljesen mindenre, akkora adrenalin volt bennem :D

      Törlés
  3. En ugyan egyikojuket sem ismerem, de jo volt olvasni, hogy ennyi elmennyel gazdagodtal. szuper lehetett az egesz. :) meg ide is kerult egy kis pozitiv energia a post altal! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)Remélem a pozitív energia ott is sokáig megmarad! ;)

      Törlés