2016. január 7., csütörtök

Central parki szilveszter

Dec 30-án délután megérkezett hozzám Lilla. Hosszú útja és napja volt ezért csak itthon voltunk.  

Szilveszter napján, délután elmentünk a Brooklyn Bridge Parkba. Ebbe a parkban nemrég került ki egy YO/OY szobor. Mikor kitették a kérdés az volt, hogy ez most YO vagy OY. Attól függ honnan nézed. :). Előtte pedig megmutattam Lillának tőlünk a kilátást Manhattanre.
Hoboken, háttérben a One World Trade Center
Manhattan híd és az Empire State B. is befigyel :)
Brooklyn híd és Alsó Manhattan

Visszajöttünk Hobokenbe. Ingyenes parti nincs szilveszterkor, Times Square-t eleve kilőttük, így mentünk a Central Parkba ünnepelni. Mielőtt elindultunk itthon ittunk egy kicsit. :D Hát… ugye innen path-al (páf - ez a földalatti neve) lehet bemenni New Yorkba. 15 perces az út. Azt a 15 perces zötykölődést nem kívánom senkinek. :D Lillának csak jeleztem kézfeltétellel, hogy inkább ne szóljon. :D Aztán mikor felértünk a felszínre akkor mondtam, hogy már minden oké de elég rossz volt a path-on (páf). :D Innen jött, hogy nagyon páffon voltam. :D Aztán a Central Parkba mindketten gyorsan beszaladtunk egy nyitott bokorba. :D Aztán pihentünk kicsit, haladtunk tovább ott pedig vagy 50 mobil WC volt sorakozva. :D No mindegy…
Central Parkban volt egy színpad ahonnan jó zenéket nyomtak, beálltunk a tömegbe – ami abszolút nem volt nyomasztóan zsúfolt, pedig rengetegen voltak – nekem volt még egy kis itókám. Eljött az éjfél, visszaszámlálás nem volt (ezt hiányoltam), 15 perces tűzijáték szép volt. Aztán vége a bulinak… Nem akartam elhinni, hogy még szilveszterkor is ???? Anyám… otthon 6 körül megyek haza mindig… Nagyon bejött nekünk a Central Parkos szilveszter, abszolút nem hiányzott a Times Square, fél 3-ra értünk haza. :)
u.i.: ez a bejegyzés elég rövid, előbb is megírhattam volna...lustaságom határtalan, hozom is a következőt. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése