2016. január 15., péntek

25

Vagyis ennyi lettem január 9-én, szombaton. Sokkoló, tudom. :D Legalábbis sokan meglepődnek, amikor megtudják. De az élet ugyanolyan és még mindig szép vagyok. :D :D
Semmi nagy parti nem volt. Akartam. 5 olyan ember volt akivel szívesen ünnepeltem volna, a többi annyira nem érdekelt. :D Ebből 2-en dolgoztak, 1-et családváltásra küldtek, egy 21 év alatti és nincs hamis igazolványa amivel talán beengednék bulihelyre és az Edina, aki ráért de ezek után már semmi kedvem volt bulihoz. :D
Következő volt: Daisy mondta, amíg nem kezd el dolgozni velem lesz egész nap. Este pedig New Yorkban találkozom Edinával meg egyik barátnőjével. Így is történt minden, annak ellenére, hogy nem volt hatalmas parti - mint általában minden évben - jól sikerült, azokkal voltam, akiket szeretek itt. Mert az milyen lett volna már, hogy a többi lányt azért hívom el, mert a "jók" nem érnek rá?! :D Gáz…és amúgy sem vagyok az a jópofizós típus.
Reggel szépen összeszedtem magam felmentem, kaptam a családtól egy tortát, pénzt, a gyerek meg rajzolt is. Egyetlen egy képem van a tortáról de az is úgy, hogy nagyon gyorsan mert anyuka már felakarta nekem vágni. Nem tudom, nálunk úgy van, hogy leülünk kép így-kép úgy és az ünnepelt vág… Első szülinapom amikor nincs kép a tortámmal. Mindegy túlélem... Amúgy a tortát a híres Carlo’s Bakery-ből kaptam és rossz volt… :D Anyuka előre mondta, hogy nem olyan jó mint régen. Szépen nézett ki de egy adag piskóta volt közte nagyon édes krémmel. Az én muttikám százszor jobbakat csinál! Szerintem még én is. :D
Megjelent apuka aki nem tudta, hogy szülinapom van. Aztán elkezdett kiabálni, hogy ohh ki lett 21 éves… a lány meg beszól dehogy 21?? öregebb…25! Köszipuszipacsi drága gyermekem! :D
Aztán apuka elrohant meg vissza, hogy pénzt adjon ő is. Egyrészt, mert előző este szitteltem (ami egyébként abszolút belefér a munkámba csak ez hirtelen jött fordulat volt). Mondtam neki, hogy nehogy fizessen ezért mert ez a dolgom, ezért vagyok itt. :D Tudom, ne szerénykedjek de hülyén éreztem magam hiszen még a 45 óra felét se dolgozom le egy héten. :D Aztán mondta, hogy ne szóljak itt a pénz meg szülinapomra is szóval Happy Birthday! Forgattam egyet a szemeimen meg nyilván megköszöntem aztán vicces volt mondta, hogy "Miért problémás az összes nő ma?" :D Anyuka másnapos (ő mondta, hogy beborozott :D), a gyerek meg szimplán hisztis volt.
Vasárnap Daisyvel New York, csizmát és kabátot hajkurásztunk neki egy jó fél napot. Aztán elindultunk egy bárba, hogy találkozzunk másokkal. A metró kicseszett velünk és mindenki mással is. A 34-ről a 86-ra akartunk eljutni. Közben váltani kellett egyet az 59-nél, onnan felszálltunk arra ami mindenhol megáll, be is mondták, hogy ez az, erre szépen suhanunk el a következő megállóban és bemondják, hogy ez már csak a 125. utcánál áll meg…Szóval szépen 67 utca után leszálltunk, akkor jussunk vissza a 86-ra. Kabaré volt az egész, mint mindig… Végül odaérünk nagy nehezen meg írnak a csajok, hogy lelépnek abból a bárból. :D Mondom neee, de végül is mindegy csak közel menjünk. :D Beültünk egy helyre ittam egy sört, pedig annyira nem szeretem de ez jó volt. Aztán elindultunk haza egy darabig együtt mindenki aztán Daisy őrült diétába kezdett ezért még megkért, hogy menjek el vele enni valami nagyon hizlalót, mert másnaptól koplal. :D Így értem haza este fél 10-re. Már nagyon fáradt voltam, anyuka csinált lencselevest magyar módra, ahogy a receptkönyvben látta. Nem volt rossz. :)
de komolyan ennyire félreérteni? :D
Hétköznap nem is tudom mi volt most. Anyuka tegnapelőtt elment egyet Puerto Ricoba megint, hétvégén apuka a lány szobáját akarja festen ezért tegnap óta itt alszik. Összefüggést nem látok, de oké.. :D 

u.i.: Remélem, mindenki örül a Golden Globe-díjunknak amit a Saul fiáért kaptunk és együtt örülünk annak, hogy jelöltek minket az Oscar-díjra is. Nem érdekel, miről szól a film. Drága honfitársaim emlékeztetnek arra, hogy mért is nem szerettem sosem a magyar mentalitást. Az, hogy semminek, de tényleg semminek nem tudunk örülni… Megkaptunk egy nagyon rangos díjat! Tisztelet a kivételnek és remélem, itt csak az van! De esküszöm nem értem a magyarokat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése