2016. január 22., péntek

Hóhelyzet

Egész eddig megúsztuk hó nélkül. Vasárnap esett kicsit, azt hittem rosszul leszek. UTÁLOM a havat. Tudom tél van, mit várok?...Csodát bakker :D Az ember csúszkál össze vissza, megbénul a rendszer, minden tiszta mocsok. Lehet bármilyen hideg - bár azt sem szeretem - de beöltözök én csak havat ne! Főleg nem viharos széllel. Szépen menjen a hegyekbe az, akinek hó kell. :D Karácsonykor elviselném az szép, vagy egy napra, amíg megszóróm hógolyóval a gyereket aztán ennyi. 

Lehet, hogy azért sem szeretem, mert télen sok programnak betesz a hó. Nyilván akkor esik és van hóvihar, amikor igazán nem kellene. Mint például a most következő hétvégén. A keleti partra elég sok havat/hóvihart jósolnak, amiből New Jersey és New York is kap. A kérdés, hogy mennyit. Napok óta figyeljük a híreket, ahogy egyre közeledünk, úgy lesznek pontosabbak az adatok. Életemben nem néztem ennyit időjárás jelentést a különböző modellekkel. :D
Nem is érdekelne igazán, essen egyet, én fekszek az ágyban, mindenki más örül aztán kész. De hát hétvégén lesz a drága Fan Festem… A hivatalos facebook oldalon a szervezők kontaktban vannak a rendőrséggel, tűzoltókkal, meteorológusokkal és naponta többször tájékoztatnak, hogy mi a helyzet. Egyébként nagyon jól csinálják, ezt az egész értesítés dolgot és minden kérdésre válaszolnak. Jelenleg minden a tervek szerint van. Maximum az lehet, hogy szombat elmarad, de aki arra vett jegyet az visszakapja a pénzt vagy mehet vasárnap.

A havazás péntek éjfél körül kezdődik minket szombat délelőtt ér el. Ami azt jelenti, hogy még simán eltudok menni, mert ott kell lennem reggel 7-re, de a kérdés, hogy hazatudok e jönni illetve vasárnap visszatudok e menni. :D Jelenleg azt mondják, vasárnap éjjel 3 körül abbamarad a havazás szóval nem lesz nagy gond aznap. De ezek az amerikaiak egy kis hótól olyan beszarik. Még ha nem is esik sok hó, lezárhatják, az utakat aztán akkor cseszhetem. Holnap elmegyek, autóval felveszem a jegyeket. Szombaton szerintem reggel simán odaérek, de lesz velem váltóruha, ha netán ott ragadnék. A sztárvendégekkel egyébként nem lenne gond, mert mindenki pénteken érkezik.

No meglátjuk, mindenki drukkoljon, erről nagyon nem akarok lemaradni
Köszönöm figyelmüket, Barbara aggódó időjárás jelentését olvasták! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése