2017. március 16., csütörtök

Hawaii 4-6. nap

Augusztus 25.

Diamond Head
Napomat ismét korán kezdtem az utolsó kis mászásommal a Diamond Head tetejére. Ez konkrétan egy vulkán volt valamikor. Busszal mentem ide, majd kis gyaloglás után eljutottam a parkolóhoz. 1 dollár volt a belépő. Azért fárasztó emelkedők voltak és jó kis murvás terep. Egyszer szépen elcsúsztam. Van egy rész ahol jobb oldalt rengeteg lépcsőn kell felmenni, hát az annyira nem hiányzott az előző napi Koko Head túra után, de utánanéztem én már otthon, hogy bal oldalra fordulva szép kerülővel is fel lehet érni a tetejére, így ezt választottam inkább :D. Lefelé menet összefutottam azzal a lánnyal is akivel Koko Headnél egymást biztattuk. :D
az elesés eredménye, térdem is szépen nézett ki
Mivel korán mentem visszaértem még a hostelbe úgy, hogy először tudtam élvezni, hogy adnak reggelit is. :D Semmi extrára ne gondoljunk a pirítós, nutella, mogyorókrém, lekváron kívül illetve kávé, tea. De teljesen megfelelt.
A nap további részében semmi extra nem volt tervezve csak estére egy ingyenes Hula show. Szóval elmentem kicsit sétálni, vásároltam, elmentem postára feladni pár képeslapot. Lementem a Waikiki Beachre napozni, fürödni. Aztán csak elkészültem a showra, ami a parton volt. Rengetegen voltak és elég jó helyen sikerült ülnöm. 
minden sarkon megtalálható bolt :D

Kuhio Beach, Hula show
Ezután még sétáltam kicsit, már meg nem mondom mi a neve annak a bevásárlóközpontnak, ami éppen ezen a napon nyílt meg, de körülnéztem ott és volt egy zenész akit egy darabig csak néztem/hallgattam, annyira jó volt.
Tavana
Augusztus 26.

Pearl Harbor
9-3-ig erre a túrára fizettem be. Megreggeliztem majd elsétáltam 2 sarokkal odébb ahol a busz felvett. Mehettem volna magam is busszal/autóval de direkt így terveztem, hogy 3 nap után bőven jó ez a túra nekem. Elsőként körbementünk Honoluluba aztán indultunk Pearl Harborba. Remélem nem kell elmagyaráznom miről híres a hely :D A buszvezető egyébként nagyon jó volt, érdekeseket mondott mindig és nagyon jó előadásban! :) Odaértünk elsőnek arra volt idő, hogy körbenézzünk a múzeumban, ami egyébként érdekes volt, majd jött a várva várt rész vagyis, hogy hajóval megközelítjük az USS Arizonat és annak emlékhelyét. Mint tudható Arizona kettétört teste a tengerben pihen a bombázás óta, nem akarták kiemelni, több mint ezer ember csontváza található ott lent a mélyben. Amilyen szerencsés voltam azon a héten hát kérem szépen nem tudott a hajó kimenni oda, természeti viszonyok miatt nem volt biztonságos. Hát mondhatom, hogy nem egyedül voltam a csalódottak között. Az egész túra lényege ott van a szemem előtt a távolban és a természet megint cseszekszik velem. No, de hát mindennek oka van.. :(
Visszaérve délután egyetlen egy programom volt: élvezni a strandot! :) Majd este a hosteles szobatársakkal lementünk a partra, hogy megnézzünk a Hilton hotel minden péntek esti tűzijátékát. Hilton vagy nem elég szegényes volt és ez volt mindenki véleménye. :D
Augusztus 27.
Utolsó napomon csak a strandon voltam miután kijelentkeztem a szállásról. A gép este 9-kor ment. Időben elindultam, busszal mentem reptérre, ami a legolcsóbb és kb. 1 órás út volt. 
Elsőként Honoluluból Pheonix-be repültem. Oda reggel 6-ra értem vasárnap. 6 órás volt egyébként az út.
Pheonixből pedig New Yorkba 5 órás volt az út. Reggel 8:40-kor indult a gép és délután fél 5-kor szálltam le. Jajj a reptéren olyan szépen lehetett látni Arizona hegyei mögött a felkelő napot. Csodás volt. Eldöntöttem, hogy Phoenixbe vissza kell mennem. Meglátjuk sikerül e :D
Oh, Hawaii igen-igen messze van. :D De szerencsés vagyok, hogy 1 átszállással megoldottam az egészet. :)
Hazaértem anyuka „gulyással” várt. Ő legalábbis azt hiszi, hogy az. :D Hasonlít, mondjuk úgy és az íze is mivel használja a magyar termékeket, amiket hoztam. Illetve csinált nokedlit, azt szépen megtanulta és a gyerek is imádja. :D De ezek után mivel kidőltem, mert sok volt a repülés és New York Hawaii közt 6 óra eltérés van.

Szóval ez volt az én kis hirtelen jött Hawaii túrám. Annyira nem bántam, hogy egyedül voltam, őszintén kellett az egy hét egyedüllét a gyönyörű természetben. Egyszer, ha adatik, megnézem a többi szigetet is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése