2017. február 2., csütörtök

Boston

2016. július 20.

Visszatértem otthonról ekkor már 2 hete. A család ezen a héten akkor nyaralni ment, nekem pedig volt egy szabad hetem meghalni az unalomtól. Aztán egyik nap gondoltam elmegyek Bostonba, de nem akartam ott tölteni egy éjszakát, mert ahhoz nem volt kedvem (nyilván egyébként az praktikusabb lett volna). New Yorktól Boston kb 4 órás (olcsó) buszútra van. Én kiválasztottam egy hajnali 5 órás buszt, így már időben ott vagyok és lesz egy napom körbenézni. Sajnos mivel elég régen volt, nem fogok nagyon részletesen beszámolni erről a napról. Odaértem, a Public Gardennel kezdtem, ahol meg is reggeliztem majd célba vettem Beacon Hill-t utána végigmentem a Freedom Trail-en (minden fontos történelmi látnivaló ezen az úton van rajta) aztán pedig elmentem a Harvard Egyetemhez, kikötőhöz, majd fáradtan a buszra ültem. Jó kis nap volt, sajnos egyedül voltam, társaságban biztos jobb lett volna. Meleg volt, rengeteget sétáltam, de megérte látni ezt a várost is. Sajnálom, ennyit tudok írni róla, beszéljenek inkább a képek. :) Következő bejegyzés pedig Hawaii lesz :)

2 megjegyzés: