2017. február 17., péntek

Super bowl, strep throat

Azt ígértem, hogy Hawaii lesz a következő bejegyzés, de ledöntött a betegség és nincs erőm nagyon hosszabban írni, de hozok egy gyors bejegyzést.
Menjünk vissza február 5-re. Super Bowl. Brooklynba mentem találkoztam Rosarioval meg pár német lánnyal, akiket akkor ismertem meg. Tipikus sport bárba mentünk, tele volt billiárd és ping pong asztallal, air hockeyval (mi ennek a magyar neve?) meg sokmás egyébbel.
Nos, én ennyi ingyen alkoholt egy bárban magától a bártól még nem kaptam :D. Nem tudom mi volt állandóan jött a srác hozta az ingyen söröket meg egy másik a mac and cheese golyókat. Rosarioval közösen rendeltünk kaját meg 10 dolláros nagyon megérő nagy sört. Aztán elkezdődött a meccs. Őszintén még mindig nem értek semmit az amerikai focihoz, azt se tudtuk ki játssza a döntőt. :D Szóval elsőnek megnéztük azt és választottunk csapatot, hogy kinek szurkoljunk. New England Patriots vs. Atlanta Falcons. Nagyon egyszerű okok miatt a New England csapatát választottuk, jobban bejöttek a színeik :D a kék dominált. Szóval elkezdődött a meccs, nagyon nem is érdekelt minket :D ettünk, ittunk, szórakoztunk, közben felfigyeltem arra, hogy sokan Bud lightos (sör – általában ezt iszom én is) pólóba nyomják. Azt hittem elsőnek csak a pincérek, de egyre több asztalnál láttam, hogy viselik, ráadásul saját névvel. Na, én, aki nagyon érett ilyen dolgokhoz mondtam, hogy nekem ilyen mindenképpen kell :D (előtte 5 perce ecseteltem a többieknek, hogy hogyan spórolok :D). Mellettünk lévő asztalnál megkérdeztem Nathaniel-t, hogy mégis ezt honnan s hogy. Mondta, hogy csak annyit kell tenni, hogy veszünk egy Bud lightot és bemutatjuk a standnál és ott megcsinálják a pólót ingyen. Azt hittem a sör drágább lesz, mint általában de nem, ugyanúgy 6 dollár volt, szóval a hülyének is megéri az ajánlat hát még nekem. :D Kék vagy piros pólót lehetett választani aszerint, hogy melyik csapatnak szurkolsz. Kéket választottam mivel a bud light színe a kék :D illetve ugye a csapat színe is az volt. Észrevettem, hogy viszont mindenki pirosat hord, látva az eredményjelzőt nem sokat ígértünk mi sem a Patriotsnak. :D A meccs végén air hockeyztunk és azt vettük észre, hogy a játék egyre érdekesebb :D majd megfordult az utolsó pillanatban az eredmény és nyert a New England csapata. :D mi voltunk az egyedüliek akik örültek :D aztán odajött egy csávó, hogy igazából csak mi gondoltuk, úgy hogy nyernek így nekünk adnák a nyeremény sört ha elfogadjuk. Oh, édesem, két szót se többet hozzad csak :D Szépen jött is a két „kis” kancsó, közben kamerára is vettek minket, ahogy örülünk és iszunk. :D
Múlt hét szerdán remek napsütéses 17 fokos idő volt, de tudtuk, hogy csütörtökön 20 centiméteres havat várunk. Így is történt egész nap esett, iskola sem volt, bár ezen nem lepődtünk meg, tényleg rossz volt a helyzet. Itt kezdődött a betegségem egy kis köhögéssel.
Szombaton Rosarioval találkoztam, elmentünk a Central Parkba ahol ice festival vagy mi volt, lényegében jégből faragtak szobrokat, de embertömeg miatt éppen csak megnéztük és jöttünk el. Később pedig Daisyvel futottam össze vacsorára, aztán jöttem haza. 
Vasárnap Rosarioval volt betervezve mozi este, de reggelre olyan rosszul éreztem magam, nem aludtam éjjel, reggel 7-kor fent voltam kiköltöztem a kanapéra, mert melegem volt a szobában. Köhögtem, iszonyat fájt a torkom, hőemelkedésem volt. Szóval délelőtt már le is mondtam az esti mozit és pihentem. Hétfőn reggel anyuka elküldött orvoshoz, mondta, hogy mindenképp menjek el mert 2-3 hete neki meg a gyereknek is torokgyulladása volt hátha azt kaptam el. Jajj mondom, dehogy, mert a biztosítást ilyen helyeken nem fogadjak el, de azt mondta h ő fizeti csak menjek el. Persze, hogy nem fogadták el és 100$ voltcsak az, hogy egy orvos lásson és minden egyéb pluszba megy. Na, a nővér csinált torokgyulladás tesztet valami szart ledugtak a torkomon arra 5 percet kellett várni. Hőemelkedésem volt, amit úgy nézték meg h az ujjamat csíptettek valamit és a homlokomon mentek végig el-visssza egy műszerrel :D bocs ha másnak volt már ilyen élménye nekem új volt. Ki is derült, hogy fertőző torokgyulladásom van, jött az indiai orvos az is megnézett szépen. Mindez került 130$ba. Dehát anyuka fizeti.  Az antibiotikum 20$ volt azt azért kifizettem én :D aztán később illetve e hét többi napjain szenvedtem rendesen, olyan náthát kaptam el, hogy szerintem az agyamat kifújtam :D ma volt az első nap, hogy végre jobban éreztem magam.
névre szóló adag
Holnap nincs suli, 2-ig dolgozom, aztán elmegyek busszal hétvégére Norfolkba (Virginia), meglátogatom Paut. 7 órás az út majd szépen pihenek, aztán vasárnap este jövök vissza 11kor, reggel 6-ra vagyok hétfőn New Yorkba. Hétfőn csak ebéd dolgozom szerencsére.
Ennyi mostanra igyekszem jönni hamarosan ;) Szép hétvégét nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése