2017. január 30., hétfő

Itt is a folytatás

Itt is van az újabb képes beszámoló. 1 napon belül…elhiszitek ezt?! :D Szóval karácsonykor anyu, apu, tesóim jöttek egy hétre. Már augusztusban lefoglaltuk a jegyeket szóval volt mit várni. :)
Mielőtt anyuék jöttek, elmentem a gyerekkel a moziba, Sing-et néztük :)
Csináltam nekik meglepit (nővérem szúrt ki először)
Anyu otthonról, nővérem Angliából hozta az ellátást. :D
Barátok/ismerősök küldeménye :)
Anyu karácsonyi sütije *.*
Szenteste (ja a a host anyuka mindig mondta, hogy jöjjön ki a családom és lehetnek itt, nem probléma, szóval ez rendes volt tőle)
KEDVENC süteményem, ebből csak én ettem :D
Téli időszakban tették ki ezeket a valamiket a Flatironnál :)
 
Oh.. ez aztán volt egy esős nap
Rockefeller Center tetején
A híres hobokeni cukrászhely. Rengeteg értsd RENGETEG a turista állandóan... szerencsére hobokeni lakosként a sor elejére mehetek :)
Edina karácsonyra visszatért Seattleből!!!! Együtt szilvesztereztünk (meg pár magyarral)
Imádom, fenének lakik az ország másik végébe :(
Oh a dús haj álom marad :D
gyerek kapta szülinapjára - én jobban elvagyok vele :D

Előszülinap - illetve bulit akartam de hát közbejött a "kedvenc" dolgom az életben... hó....mint tavaly mikor önkénteskedni kellett volna.. mindig a legrosszabbkor.... lényeg, hogy Pau nem tudott eljönni Virginiából a hó miatt, Daisy és Kim meg dolgozott, így csak Rosario volt :( de végülis mindegy, megszoktam, hogy januárban a hó betesz :/
.Január 9. 26 lettem. Hagyjuk is. :D reggel ez várt, kedves gesztus az külön tetszik, hogy tudják mi az a szín amit 95%-ban viselek és imádok :D
Aztán azt is tudják ki a kedvenc szuperhős :)
Legalább a szülinapom napján tudtunk koccintani Daisyvel és Kimmel
Aztán Daisy lett 25
Twenty One Pilots *.* isteni koncert volt
Jelentkeztem valamire amit még én sem hiszek el. :D Már futok egy 2 éve és mindig akartam menni egy komolyabb megmérettetésre. Így életem első félmaratonja május 20-án lesz, számomra most nem az idő az első számú célpont hanem, hogy megcsináljam. Ez az ország legnagyobb félmaratonja. 25 perc!!! alatt elkelt az összes jegy. Tavaly 27.000-en voltak. Szóval igen, ültem a gép előtt + 2 telefonnal és a szerencsések (?? :D) egyike voltam aki tudott regisztrálni. Eredetileg egy áprilisi időpontot néztem ki, de korainak éreztem. Kerestem kutattam, a jelentkezés előtti napon láttam meg, hogy lesz a Brooklyn félmaraton, ezt jelnek vettem és másnap délben el is dőlt mit csinálok május 20-án. :)
Aztán elkezdtem kickboxra is járni. Szóval most van mi lefoglal ami jót tesz nekem és alig várom, hogy legyen már tavasz. :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a bejegyzések, én is figyelem mindig, csak megijedtem mikor eltűntél sok időre! :D

    VálaszTörlés