2016. május 1., vasárnap

Rutin és hétvégék

Múlt hétköznapok szokásosan teltek. Dolgozás, Daisy átjön, aztán gyerek, heti 3x futás (egyedül vagy Daiyvel), kedden mozi (Dzsungel könyve 3D).
Szombaton New Yorkba mentünk megnézni az újonnan nyílt Magnum üzletet, ahol augusztusig te saját magad alakíthatod a jégkrémedet, mindössze 7 dollárért… :D
Menete:

  1. Kiválasztod, hogy csoki vagy vanília
  2. Egyszerűen csak angolul jut értelmesen eszembe, de kiválasztasz 3 dolgot a 20 közül amit majd később rászórnak a jégkrémre
  3. Fehér, tej vagy ét csoki borítást kérsz
  4. Rászórják a kiválasztott 3 dolgot
  5. Ismét fehér, tej vagy ét csoki közül választhatsz és szépen rácsöpögtetik a jégkrémre
  6. Fehér vagy tej csokis kis Magnum csokikát kapsz a jégkrém aljára
  7. Élvezd! :)

Imádtam, nagyon menő. Én kókuszt, mandulát és trüffeles kis darabokat kértem a vaníliás és tej csokival borított jégkrémre, illetve egy kis fehér csoki volt rajta még ;)
jégkrémpálcikákból :)
Ezután a csajokkal beültünk egy kicsit sangriazni aztán én jöttem haza, később Edinával moziztunk Hobokenben (Batman vs Superman), kaptam tőle finom óriás túró rudit! :)
Vasárnap ebéd után elmentem Jersey Citybe vásárolni, ott találkoztam Daisyvel mert neki meg ott van suli vasárnap. Shopping után – ami jól sikerült – vissza Hobokenbe mert au pair találkozó volt. Utána vacsiztunk egy jó kis BBQ-s helyen. :)
A héten kicsit más volt, anyuka Szingapúrba ment a múlt hétvégén ezért igazából a reggeli munka kimaradt többi ugyanaz: keddi mozi (The Huntsman: Winter’s War), Daisy, gyerek, futás.

Pénteken Ellie szülinapjára ültünk be egy két sörre, hazafelé betértünk egy jó kis szokásos mekibe de hoztuk haza az egészséges ételt mert Daisy itt aludt és így kényelmesebb volt :D
Szombaton délutánra összeszedtük magunkat, bementünk New Yorkba az Union Square környékére, hogy vegyünk magunknak gyönyörű tutu-t a jövő heti Color Runra. Mindenképp úgy gondoltuk, hogy kell mert vicces :D
Majd visszajöttünk mert D-nek írtak, hogy kell még valami más beadandó dolog is a másnapi suliba. Szóval 6 körül mindenki hazament, de 21:30-kor találkoztunk is már a sörkertnél. Ahol szépen kikértünk az 1 L-es kis ausztriai sörünket és csatlakoztunk egy legénybúcsús csapathoz. Akik annyira jó arcok voltak és annyit nevettünk, hogy hihetetlen. Egyszerű, normális amerikaiak, akikkel jól szórakoztunk. Hát ebből annyira nincs sok itt, főleg New York környékén, amit ők meg is erősítettek. :D

Ma lett volna egy művészeti és zene fesztivál Hobokenben, ami lényegében utcai vásár meg zene. De egész nap esik az eső ezért elnapolták sajnos, pedig nagyon vártam. Na de majd megyünk remélhetőleg az új időpontkor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése