2016. április 18., hétfő

Mexikó után

Kedden hazaérve várt engem az finom szeretetcsomag anyutól, amit éppen elkerültünk Mexikó előtt. Illetve megérkeztek az új szerelmeim is.
Szerda, csütörtök, péntek 12 órát dolgoztam mivel még mindig nem volt suli.
Szerda nem volt annyira rossz, este el is mentem Daisyvel enni, később Ellie is csatlakozott beültünk egy bárba, így ismét későn kerültem ágyba. 
Csütörtök halál volt. Egész nap a gyerek nekem beszélt, TV-t sem nézett, 5 perc szünetem nem volt a 12 órában, úgyhogy amint 7-kor végeztem, fürödtem és agy halottan az ágyba estem.
Péntek fogjuk rá, hogy kicsit könnyebb volt mivel felvetettem, hogy elviszem a gyereket New Yorkba múzeumba, anyuka jó ötletnek tartotta szerencsére. Reggel együtt mentünk be, én továbbálltam a lánnyal a múzeumba, miitán ott végeztünk, a Times Square-n ettünk és becipeltem 1-2 boltba :D aztán kicsit pihiztünk ott a téren majd anyuka irodájába mentünk, ami 5 percre van. Mikor jöttünk haza anyuka azt mondja nekem "Biztos kimerült lehetsz" ránéztem csak megrántottam a vállam :D Hazaérve azt mondja megyek e valahova, csak annyit tudtam mondani örülök ha túlélem a napot így este ismét csak az ágyat választottam.
Szombaton délután 2 körül Daisyvel bementünk New Yorkba ott találkozni pár lánnyal. Elsőként a Barca-Real meccset néztük egy bárba a spanyolok miatt, de mi onnan D-vél megléptünk. :D Később már kicsit más felállásban elmentünk az egyik bárba ahol már voltunk és nagyon szeretjük. Majd utána ettünk egyet a Shake Shack-ben aztán elindultunk fel a 45. vagy hányadik utcába ahol házibuliba mentünk. Manhattan egyik épületének a legfelső emeletén voltunk, ott is a kis teraszon ment a parti, így is elég magasan voltunk, de hihetetlen még így is mennyivel magasabbak voltak körülöttünk. :) Éjjel 3 körül értem haza vasárnap csak pihenés volt.
Ajánlom figyelembe a Veggie burgert amihez lehet bacont adni... mi a lényeg akkor? :D
Vasárnap esős idő volt, így többnyire ágyban töltöttem a napot.
Az utána következő héten már volt suli. Így minden a megszokott volt, megtanítottam a lánynak, hogyan kell cipőt kötni.
Napközben Daisyvel futottam többször össze vagy jött át ebédelni vagy ültünk be este egy bárba.
Pénteken a bározást hosszabban nyomtuk éjjel későn értünk haza, így másnap nagyon kényelmesek voltunk (és esett is az eső) majd New Yorkba mentünk vásárlás címszóval, vasárnap pihi.

Múlt héten szinte ugyanez. Megjött a jó idő, szerda reggel Daisy meglepett egy nutellás croissant-al, csináltunk ebédet aztán élveztük a napot. 
A kis teraszunkat az asztalokkal pedig szépen letakarítottam így még jobb kint csak üldögélni. :) Most a jó időben a kinti futás is elkezdődött. :)
Lány sulijában ez van az ajtón, mivel van magyar diák is ezért kis betűkkel de ott vagy az üdvözlet :)
Pénteken D itt aludt, felkészültünk az estére itthon egy kis borral és pálinkával, ami D-nek nagyon nem ízlett. :D Aztán Hobokenbe voltunk pár bárba.
Szombaton élveztük a napos időt délutánig, akkor D hazament, én gyorsan New Yorkba ugrottam, majd este együtt ettünk egy kis mexikóit meg a hobokeni sörkertbe mentünk.
Vasárnap pihi, most pedig új hét kezdődött és végre behoztam magam a bloggal. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése