2016. május 17., kedd

Hosszabbítás

200%-osan biztos voltam benne, hogy nem fogok hosszabbítani és ezt hangoztattam is mindig. Aztán amióta kimondtam ezt a családnak akkor tartottam a 6. hónapomnál és azt éreztem, hogy a másik 6 hónap nem lesz elég nekem. Már az új au pair jelöltekkel is beszéltem amikor elhatároztam, hogy maradok. :D Szóval last minute döntés volt. Anyuka mondta végig, hogy egy szavamba kerül és abbahagyja a keresést. Amikor mondtam neki, hogy gondolkodom nagyon örült neki és akkor kértem még 1 hetet, hogy gondolkodjak, a végeredmény pedig, hogy maradok még egy egész évet! :)
Mivel a 2. évben nem hagyhatom el a vízumommal az országot (kivéve Kanada és Mexico) ezért június 24-július 6-ig hazamegyek. Az első pár nap Angliában lesz - tesóm ott lakik és anyuéknak meg húgomnak már megvolt a repjegy ide - ott találkozom a családommal. Elsőként az angliai host családomnál töltök egy napot és éjt Londonban aztán másnap találkozom anyuékkal, városnézés után megyünk le Southamptonba tesómékhoz, ahol shopping túrát tartok! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése