2016. május 8., vasárnap

The Color Run

Tegnap végre még egy dolog kipipálásra került a bakancslistámról. :) Az idő nem volt éppen napsütéses, mint ahogy egész héten sem, de legalább nem esett. Röviden a color run az, ahol 5km-et futsz/gyalogolsz/ugrálsz/nézelődsz :D megy a zene és egy-egy ponton szép színes festékeket szórnak rád, így élvezetesebbé tenni a futást.

3,5 óra alvás után 6-kor keltem, hogy 7-re harci díszben elinduljak és 9-re odaérjek Queens-be.
Daisyvel mentem, Hoboken kis királyi népe nézett rám érdekesen reggel hát, még amikor visszajöttem tiszta festékesen. :D Általában mi nézzük az embereket a metrón, hát tegnap minket néztek. :D Bár New Yorkban megszokottak a furcsaságok de Hoboken más tészta… :D Jajj hazafelé mikor szép színesek voltunk egy hajléktalan a metrón megkérdezte, hogy parádén voltunk e :D :D jajj anyám, úgy elkezdtünk röhögni, hogy azt hiszik leszbikusok vagyunk :D :D

Szóval odaértünk, aztán kicsit körülnéztünk aztán mentünk a starthoz. :) Az egész a Citi Field stadionban volt – baseball pálya és NY Mets hazája ;) – elsőnek a lelátóról futottunk le a pályára majd onnan ki a parkolóba és ott volt a színes móka :) Az egész nagyon jó, szórakoztató volt igyekeztünk minél jobban színesek lenni. :D
A legvégén megkaptuk a medálunkat és festékporokat, amit még a színpadnál lehetett felhasználni egy megadott időben, ami jól nézett ki, de mi másokhoz hasonlóan csak magunkra szórtuk ott a végén. :)
Aztán jött egy kis ingyenes finomságbeszerzés: fagyi, chips, rostos üdítő, nesquik kakaó (anyám, de finom volt, nem ittam mióta itt vagyok), ahh mindegy nagy jó volt. Aztán sorba álltunk egy képre, amit elvileg majd e-mailben küldenek el. :)

11 körül indultunk haza eléggé fáradtak voltunk bár nem a futás miatt. :) 1-kor haza is értem, kimostam a ruháimat, fürödtem, ettem és ágyba dőltem. :)

1 megjegyzés:

  1. uhh de jó! :)
    Londonban júniusban lesz, futni nem, de elvileg önkénteskedni fogok majd. úgy látom jó buli lesz ;)

    VálaszTörlés