2017. május 4., csütörtök

Végre hétvégére esett a jó idő

Múlt szombat délután Brooklynba mentem az étterembe ahol Daisy dolgozik. Elültem ott pár órát majd este csatlakoztam Rosarioékhoz, aki két másik lánnyal volt, egyik látogatóba a másik új. Egy olasz étterembe mentünk, majd beültünk egy bárba.
Vasárnap ismét velük futottam össze, egy hotelben eldugott hamburgeres helyre mentünk. Elég híres, viszonylag hosszú sor volt a hely meg nem nagy. Burger Joint egyébként a neve.
Ezután elmentünk a Tiffanyba majd Central Parkba sétálni egészen a Belvedere kastélyhoz, ahol kiegészült a csapat egy német lánnyal.
5. sugárút
Beültünk egy kávézóba ahol csatlakozott hozzánk egy másik német lány is. Együtt célba vettük az 5. sugárúti H&M-et, aztán lesétáltunk egészen a Bryant Parkig és vacsorát kerestünk. Mindez jó kis séta volt én nyűgös is lettem a végére alig vártam, hogy hazaérjek. :D

Kedden megígértem a gyereknek, hogy elviszem a 7 Elevenbe, slurpeet venni, ami lényegében cukrozott, jégkásás ital. Szeretem egyébként én is. :D
Tegnap pedig lefoglaltam a Las Vegasi szállásunkat és a kocsit is a szeptemberi utazós hónapunkra. Megrendeltem az éves Nemzeti Park kártyát illetve a repjegyeket is lefoglaltam oda és vissza is. ;) Egyre jobban közeledik!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése