2015. július 13., hétfő

Vízumigénylés

Múlt hét kedden álltam neki, hogy elkezdjem a jelentkezést a vízuminterjúra.
Először ki kellett töltenem a DS-160-as nyomtatványt, ami nem egy rövid mutatvány.

Alapadatok után jöttek az izgalmasabb kérdések, vagyis a biztonsági és háttérinformációk :D melyekre elárulom a NEM válasz volt a helyes, bár azt írták, hogy egy igenlő válasz nem automatikus kizáró ok a vízumra, de akkor elképzelhető, hogy személyesen kell a konzullal beszélni.

A kis drágák mindent tudni akarnak, egy kis egészségügyet gyorsan le is zavartunk 3 kérdésben:
Van-e fertőző betegségem; mentális vagy fizikai rendellenességem és voltam-e valaha kábítószer rabja avagy terjesztője?
 
Folytatódott a következőkkel:

Letartóztatás, büntetés bármilyen bűncselekmény miatt – persze anyu sokszor büntetett mikor rossz voltam
Voltam e már prosti esetleg emiatt akarok az USA-ba menni vagy dolgoztam e kerítőként az elmúlt 10 évben – értem én ki kell térni mindenre, de szerencse nem az elmúlt 11 évet kérdezték
Na de, hogy állok a pénzmosással? Csináltam valaha esetleg szándékomban áll? – sosem akartam, de a mosógép néha rosszalkodott.

Még pár ilyen és rátértünk terrorista hajlamaimra…

Azt hiszem meggyőztem őket, hogy NEM sosem támogattam semmilyen terrorista szervezetet anyagilag, a jövőben sem szeretnék és NEM még csatlakozni sem gondoltam hozzájuk és igen Amerikában sem gondoltam csatlakozni, soha nem vettem részt népirtásban, emberkínzásban vagy gyilkosságban.

Lassan elértünk a kitöltés végéhez egy fotó feltöltésével kész is voltam majd megkaptam a visszaigazolást, ezt majd vinnem kell az interjúra.
Befizettem a 160 $-t magyar forintban, amit jelenleg 46.400 Ft-ra számítottak át…hát, kicsit fájt azért...

Aztán problémám volt az időpontfoglalással, mondanám, hogy lehet, csak én vagyok szerencsétlen, de tényleg nem tudtam foglalni aztán Viki az ügynökségtől segített így meg is van, hogy július 23-án megyek 8:15-re.

Megkezdtem az utolsó hetemet itt Londonban, szombaton megyek haza, pénteken elakarnak vinni vacsorázni addig pedig már csak pár nap és vége. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése