2015. április 24., péntek

Jelentkezés

Nagyon régóta tervezem Amerikát, erről a családom tudna mesélni akik azt hitték elfelejtem majd... :D Hát nem így lett.... :)

Nos az USA-ba mindenképp ügynökséggel ajánlatos kimenni, az enyém a következő:

AupairUSA

Minden információ megtalálható a kép alatti linken! Ők amúgy egyenlőek az Aupaurhungary-vel! ;)

4 ügynökséggel állnak kapcsolatban én kettőhöz regisztráltam be.

Először egy személyes interjún kell részt venni ahol az angol tudásra is kíváncsiak.
Aztán ha minden rendben akkor jöhet a sok papírmunka:
  • jelentkezési lap
  • gyerekvigyázós referenciák
  • karakterreferencia
  • orvosi papírok
  • szerződés átolvasás/aláírás
  • pszichológiai tesztek
  • írni egy levelet a családnak melyben bemutatod magad
  • erkölcsi bizonyítvány
  • nemzetközi jogosítvány
  • útlevél másolat
  • érettségi/diploma másolat
  • mosolygós képek
  • 2-3 perces videó
Január végén jelentkeztem, március végén bent voltam a programban.
Nem volt egy rövid folyamat ráadásul Londonból postán és anyun keresztül intéztem mindent. De végre valahára ha bekerülsz a rendszerbe akkor láthatnak a családok téged. :)

Ha megvan a megfelelő család és egymást választjátok akkor jön a vízumintézés és a készülődés, majd az utazás és egy 4 napos orientáció (attól függően, hogy kötelező e vagy nem az adott ügynökségnél).

Na de minderről majd később bővebben mikor meglesz már a családom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése