2017. augusztus 23., szerda

Nyári történések

Június
Utolsó nap Rosarioval, mielőtt elköltözött. 2. évét Coloradoban tölti.
Minden szerdán kinti mozi Hobokenben
Rendes mozi :D
vettem pár hobokeni szuvenírt
Csütörtökönként pedig koncertek vannak
Egyik nap 4 gyerekkel New Yorkban a Gulliver's Gate nevű helyen jártunk. Ahol a világ mindenféle tájáról voltak városok megmutatva. New York nagyon jól megvolt csinálva. Amúgy szülinapi buli volt és az egyik anyuka kérte, hogy tudok e segíteni neki, hogy megyek vele és fizet is érte. Hát persze, hogy tudok. :D
Coney Islanden állatkertbe vittem a gyereket.
Randall's Island
Punk fesztivál Randall's Island-en

Július
Nyertem jegyeket Enrique Iglesias/Pitbull jegyeket *-*
Hot dog evő verseny :D
Július 4 Coney Islanden
Far Rockaway Beach
Tipikus new yorki éjszaka :D
Apuka elvitt a gyerekkel baseball meccsre, mert, hogy még nem jártam a Yankee Stadionba :)
Apuka szerzett egy kutyát
újabb koncert
Long Island City 
Jóbarátok és Carrie Bradshaw ház
Ezen a napon egyébként az otthoni szomszédommal találkoztam, aki most jelenleg 6 hónapot dolgozik kint. :)
Munkácsy Mihály festmény a New York Public Library-ben. (Egyébként az egyik legnagyobb ott)
Ez pedig a gyerek véleménye rólam :D
 Augusztus
Hiányozni fognak a parkban töltött idők :(
Jersey City
valaki rosszat tett...
hiányozni fognak az esti futások New York mellett :(
Union Square
Egy jól sikerült este
Ingyenes zene fesztivál volt Governors Island-en
Ismét park
Utolsó buli a nagy utazásom előtt
Nos, kissé zúdítva de itt van minden mielőtt nekiindulok a nyugati partnak. :D Ami holnap reggel 9-kor történik meg. 2,5 hét utazás, aztán utána kicsit még New York aztán megyek haza.
3 napon keresztül rakodtam össze a cuccaimat, mivel súlyproblémák voltak, ki kellett szednem 5 kg ruhát :D és sok más egyebet. De nem akartam ezzel foglalkozni miután visszajövök ide. Szóval minden tök üres :( nem jó érzés. 
Igyekszem én jelentkezni a bejegyzésekkel miután hazaérek, de semmit sem garantálok. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése