2016. augusztus 2., kedd

Ki tért vissza?

Tudom eltűntem, de élek! :D (Ha aggódtatok volna :D) Az elmúlt pár hónapban nagyon sok minden változás volt. Aztán, ahogy jobb idő lett egyre többet voltunk kint napközben és szinte minden este is. Edina elköltözött :(, többen hazamentek. Várható volt, hiszen egy éve vagyok itt lassan, szóval új pajtikat is szereznem kell. Daisy hazament egy jó hónapra mivel talált magának munkát New Yorkban, a cég szponzorálja is meg minden. Igen, nagyon szerencsés viszont sokat is járt utána és rengeteg papírt is töltöttünk ki neki.  Aztán mikor visszajött nálam aludt egy éjt majd költözött Brooklynba, ahol két sráccal lakik, egyik amerikai és meleg a másik argentin. Mindegyik nagyon jó fej, ha van idő hétvégén, akkor sok időt töltök ott én is.  Aztán utána én mentem haza két hétre. Ami nagyon jó volt, de hamar el is ment. Szóval a mindennapok elteltek aztán elmaradt az írás mindig. Két hete elmentem Bostonba. Arról hozok majd egy részletesebb írást. Megfogadtam, hogy az utazásokat mindig megírom és a mindennapokat meg igyekszem. Aztán jön a téli időszak úgysincs annyi program meg talán több időm lesz. :)

Még annyi, hogy augusztus 15-18-ig a családdal Dallasban leszek, ahol inkább dolgozok, mint pihenek. Mivel 18-a csütörtök ezért anyuka mondta, hogy nem kell visszajönnöm velük hanem, mehetek valamerre és kifizeti a repjegyet is, ezért Austint választottam, hogy végre meglátogassam Nórit! Annyira jó lesz!! :)

Azt tudtam, hogy 22-28-ig is szabad leszek és jelentkeztem egy jó nemzeti parkos túrára (Las Vegas, Grand Canyon, Route 66, Monument Valley, Lake Powell, Antelope Canyon, Bryce Canyon, Zion). Nagyon jól megérő túra lett volna, de sajnos nem volt elég ember ezért 1 hete szóltak, hogy nem indul. Gyorsan elkezdtem gondolkodni több ötlet is volt mikor beugrott valami :)
HAWAII :)
Szóval Austin után oda megyek 6 napra. Honoluluba, Oahu szigetére és igyekszem sok minden szépet látni ott. :) Nagyon várom.
Szóval Bostonról jön egy bejegyzés előtt ígérem, addig is itt van pár kép az elmúlt hetekből. :)
szokásos esti látnivaló
 Anyuka gondoskodik róla, hogy legyen a hűtőmben :D
Coney Island
 
Család elvitt egy (unalmas) baseball meccsre de legalább ingyen volt. :D Staten Island Yankees vs Aberdeen IronBirds
Külön kis szobánk volt mindenféle földi jóval. :D
szerda esti szabadtéri mozi Hobokenben
Végre eljött a nap a hazautazáshoz <3
Jó kis lángos és VOLT fesztivál (végre újból <3)
Igen, ezt a mennyiséget hoztam vissza. :D Igen, van még és egyébként nem csak magamnak
Prospect Park, Brooklyn
Olasz pizza készítés Daisyvel
Paley Park New Yorkban. Jól el van rejtve de ha erre jár az ember érdemes megpihenni itt kicsit :)
Ez pedig 2 napja volt vasárnap. Sosem lehet a látvánnyal betelni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése